Het moederbord doet niet goed meer na enkele minuten normaal draaien.
Specificaties:
Bij het starten (na erg lang niet aangezet) draait het normaal maar na enige minuten viel het zwart op monitor, power-led gaat uit, ventilators draaien nog door. Power- en reset-knoppen doen het niet meer. Hoofdschakelaar of stekker zijn de enige opties.
En het starten (na uit en dan aan) gaat power-led niet branden, terwijl ventilators nog doordraaien.
Ik heb geprobeerd turbo-mode of Overclocking uit te doen, maar ik weet het niet precies wat ik moet doen.
Misschien een idee? Anders moet ik komende woensdag naar de servicebalie om het laten onderzoeken of het inderdaad om defecte te laten ruilen met een nieuwere.
Alvast een voorbaat dank!
Specificaties:
- Moederbord: AsRock 880GM-LE
- Processor: AMD Phenom II X6 1075T (6x3.00Ghz)
- Kingston HyperX 4GB 1600Mhz-CL9 (twee modules = 8GB)
- Voeding: Tagan TG380-U01, 380 Watt
- Hardschijf: 250GB SATA
- DVD-drive: DVD-RW writer IDE
Bij het starten (na erg lang niet aangezet) draait het normaal maar na enige minuten viel het zwart op monitor, power-led gaat uit, ventilators draaien nog door. Power- en reset-knoppen doen het niet meer. Hoofdschakelaar of stekker zijn de enige opties.
En het starten (na uit en dan aan) gaat power-led niet branden, terwijl ventilators nog doordraaien.
Ik heb geprobeerd turbo-mode of Overclocking uit te doen, maar ik weet het niet precies wat ik moet doen.
Misschien een idee? Anders moet ik komende woensdag naar de servicebalie om het laten onderzoeken of het inderdaad om defecte te laten ruilen met een nieuwere.
Alvast een voorbaat dank!
[ Voor 4% gewijzigd door huijaa op 26-11-2011 21:04 . Reden: merknaam voeding gewijzigd. ]
since 21aug'04: Asus K8VSE Deluxe, AMD Athlon 64 3400+, Twimos 1 GB PC3200, Maxtor U133/7200 160GB+120GB, Asus V9999GE and SunBeam Aryclic Case