Ik heb hier een splinternieuwe nieuwe iPad 2, hierop stond standaard nog iOS 4.3.1 (meen ik). Ik heb er verder nog niks mee gedaan, helemaal geen Apps of wat dan ook op gezet. Nu ben ik hem vanuit iTunes gaan updaten naar iOS 5, en nu is het al ruim 2 uur (!) bezig en het enigste wat het doet is het Apple logotje weergeven, en om de paar minuten een beep geluidje laten horen (die van dat het met USB verbonden is).
iTunes staat compleet vast, met de melding "iPad-apps herstellen..." terwijl ik er helemaal nog NIKS op gezet heb. Als ik iTunes geforceer afsluit, en weer opstart precies het zelfde, ook als ik de USB kabel opnieuw aansluit.
Is dit normaal dat het zo extreem lang duurt, en dat iTunes compleet vast slaat? Lijkt me niet, iemand een idee wat ik hieraan kan doen? de iPad reageert helemaal niet op de home-knop, uit knop, en combinatie van beiden.
Edit: Inmiddels lijkt het te werken, geen idee waar het door kwam.
iTunes staat compleet vast, met de melding "iPad-apps herstellen..." terwijl ik er helemaal nog NIKS op gezet heb. Als ik iTunes geforceer afsluit, en weer opstart precies het zelfde, ook als ik de USB kabel opnieuw aansluit.
Is dit normaal dat het zo extreem lang duurt, en dat iTunes compleet vast slaat? Lijkt me niet, iemand een idee wat ik hieraan kan doen? de iPad reageert helemaal niet op de home-knop, uit knop, en combinatie van beiden.
Edit: Inmiddels lijkt het te werken, geen idee waar het door kwam.
[ Voor 4% gewijzigd door ThomasG op 26-11-2011 20:19 ]