3 jaar terug heb ik van school een HDD gehad die we in de computers daar stopte en daarop konden werken. Sindsdien werken we met laptops maar deze harde schijven kunnen we nog steeds gebruiken d.m.v. van een usb kabel. Nou deed alles het gewoon nog tot vanmiddag, ik had hem geformatteerd maar als ik het nu in de usb port zet, herkent hij hem wel in de device manager alleen ik zie hem bij "deze computer" er niet meer bij staan. ik kan er dus niks opzetten.
Ik dacht misschien dat het een driver was dus heb update drivers gedaan maar windows zegt dat hij gewoon up to date is.
nou weet ik niet wat ik moet doen, het is een "seagate momentus 5400.3 160gb hdd"
kan iemand mij a.u.b. helpen.
ik weet ook niet waar ik op moet gaan googlen, dus een duwtje in de goeie richting zou ook wel fijn zijn.
M.v.g.
Ik dacht misschien dat het een driver was dus heb update drivers gedaan maar windows zegt dat hij gewoon up to date is.
nou weet ik niet wat ik moet doen, het is een "seagate momentus 5400.3 160gb hdd"
kan iemand mij a.u.b. helpen.
ik weet ook niet waar ik op moet gaan googlen, dus een duwtje in de goeie richting zou ook wel fijn zijn.
M.v.g.
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 26-11-2011 16:08 ]