Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• kale t
  • Registratie: november 2011
  • Laatst online: 26-11-2011
Hallo ik heb een htc Desire en sins kort kan ik mijn achtergrondfoto niet meer scrollen. Voorheen kon ik alleen horizontaal bij snijden nu alleen verticaal komt dit door updates ? Help vind dit zwaar frustrerend BVD

• Bartske
  • Registratie: november 2007
  • Laatst online: 14:38

Bartske

Valar Morghulis

Hoi en welkom op Tweakers :)

Edit: Het is niet de bedoeling om gebruikers hun vragen maar in het grote topic te laten dumpen.

edit:

en heb je al een aparte background app geprobeerd om de foto's bij te snijden?

RoD wijzigde deze reactie 26-11-2011 15:15 (58%)

"A tale is never so good that ale won't make it better."

• RoD
  • Registratie: september 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile / Nieuwsposter
Welkom op GoT :)

We verwachten op GoT wat meer eigen initiatief als je een vraag stelt. Je mag je probleem wel wat duidelijker omschrijven, waarbij je aangeeft wat je precies doet en wat er precies verkeerd gaat. Ook verwachten we dat je aangeeft wat je zelf al hebt geprobeerd, denk daarbij aan Google en de zoekfunctie.

Kortom, breid aub je topicstart wat uit.

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Games

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True