Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

nokia lumia ad werkt niet in grade b

Pagina: 1
Acties:

• DarkShadow16
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 07-08 20:57
Bij het gebruik van grade b zorgt de lumia ad boven en rechts naast het artikel dat het artikel niet meer zichtbaar is. De ad geeft zich weer als heel vierkant, dus waar normaal het bovenste gedeelte van het artikel staat is nu een groot wit vlak.

Dit op een htc desire hd met Android 2.3.3

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10:20

crisp

Devver

Pixelated

En als je instelt als grade a werkt het wel goed?

Intentionally left blank

• DarkShadow16
Het koste een paar keer refreshen voor de ad weer kwam, maar ook in grade a gaat het fout.

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

Dan ligt het waarschijnlijk aan de flash-support onder Android. Iets soortgelijks speelt ook onder linux. Ik zal een aanbeveling doen om linux en android uit te sluiten voor dit type uiting.

Intentionally left blank

• Jaap-Jan
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 07:11
Check. :)

[ Voor 90% gewijzigd door Jaap-Jan op 26-11-2011 21:48 ]

| Last.fm | "Mr Bent liked counting. You could trust numbers, except perhaps for pi, but he was working on that in his spare time and it was bound to give in sooner or later." -Terry Pratchett

• RV
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-11 16:33

RV

®

Ik heb een ander probleem met de Lumia-advertentie. De advertentie is 1 groot blok, waarbij 1 deel doorzichtig weergeven wordt heb ik zo'n idee. Nu wordt dat doorzichtige deel in IE9 IE8 over de tekst weergeven. Hierdoor heb ik tussen de tekst door de hele tijd kans om per ongeluk op de advertentie te klikken, terwijl daar nog niet eens een advertentie zou moeten staan!

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

RV schreef op maandag 28 november 2011 @ 16:58:
Ik heb een ander probleem met de Lumia-advertentie. De advertentie is 1 groot blok, waarbij 1 deel doorzichtig weergeven wordt heb ik zo'n idee. Nu wordt dat doorzichtige deel in IE9 over de tekst weergeven. Hierdoor heb ik tussen de tekst door de hele tijd kans om per ongeluk op de advertentie te klikken, terwijl daar nog niet eens een advertentie zou moeten staan!
Is dat iets dat je aan den lijve hebt ondervonden, of denkt dat het zo is? Ik krijg de advertentie hier in IE even niet geserveerd, maar iig in Firefox valt dat deel van de advertentie achter de content en is dus simpelweg niet aanklikbaar.

Intentionally left blank

• RV
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-11 16:33

RV

®

crisp schreef op maandag 28 november 2011 @ 21:24:
[...]

Is dat iets dat je aan den lijve hebt ondervonden, of denkt dat het zo is? Ik krijg de advertentie hier in IE even niet geserveerd, maar iig in Firefox valt dat deel van de advertentie achter de content en is dus simpelweg niet aanklikbaar.
Ik weet zeker dat het zo is. Ik kan tussen de woorden en regels door, in het gehele oppervlak van de advertentie, op de advertentie klikken. Heel apart.

• DarkShadow16
Ik kan bevestigen dat het zo is. IE9 op windows 7 en tussen de regels door kan je op de advertentie klikken.

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

Ik heb een fix gemaakt die het probleem in IE als het goed is op zou moeten lossen; deze komt met de komende iteratie online (over ruim een week).

Intentionally left blank

Pagina: 1