Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Hulp nodig voor HP laptop Pavilion dv7

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Sinds korte tijd merkte ik dat mijn computer trager ging. Programma's liepen vast of duurden eeuwen vooraleer ze opstartte. Dan opeens starte ik mijn computer op en kreeg ik enkel de onderste balk van mijn bureaublad zonder mijn pictogrammen op mijn bureaublad. Meestal door opnieuw op te starten ging dit probleem wel weg.

Nu kon ik na meerdere malen mijn computer opnieuw op te starten mijn bureaublad helemaal niet meer zien. Alles liep vast.

Ik heb dus in safe mode al mijn bestanden dat ik nodig had op een externe schijf gezet en eens mijn antivirus scanner laten lopen.

Aangezien ik een recovery partitie heb, heb ik tijdens de opstart in het menu via de recovery manager dan alles naar fabrieksinstellingen gezet. De computer werd opnieuw voorzien van windows 7 en alles was eraf.

Ik hoopte hiermee mijn probleem kwijt te zijn maar minder was waar!

De computer werd voorzien van voorbereiding op eerste gebruik en opnieuw duurde het eeuwen voor ik mijn bureaublad had. Alles loopt nog steeds vast (reageerd niet) en de computer is super traag!!

Wat moet ik nu doen? Normaal formatteer je een computer toch als je zo een problemen hebt en is dit toch opgelost? Ik weet niet hoe ik mijn computer anders kan formatteren (als hij dat al gedaan heeft in de recovery?) want er werd geen cd bij de laptop bijgeleverd!

Ik ben ten einde raad en elke minuut meer gefrustreerd :(

Internet duurd eeuwen vooraleer ik op een website kan, enzoverder!

Graag hulp indien iemand hierop iets weet??

Groetjes Ellen

• r.schifferling
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 28-09 20:56
Kijk eens of je ventilator niet vol zit met stof,
heb laatst het zelfde probleem gehad ,na openen van behuizing en reinigen van ventilator geen problemen meer.

Rob

Verwijderd

Topicstarter
En hoe kan ik dat precies doen? Want deze laptop is zo goed als nieuw, hij is een half jaar oud en ik gebruik altijd een notebook cooler.

Kan ik hier iets verkeerd mee doen? Want ik ken genoeg over software maar een laptop open doen heb ik nog nooit gedaan.

Groetjes Ellen

• willy1986
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
Ik vermoed een probleem met je werkgeheugen. Kan je van iemand werkgeheugen lenen om te testen? Anders garantie-aanvraag indienen.

Verwijderd

Topicstarter
Ik denk niet dat ik daar kan aangeraken.

Verwijderd

Dien dan meteen een garantie aanvraag in? Als je 0 kennis hebt is dat waarschijnlijk het beste wat je kan doen.. Anders, doe een herinstallatie en ga als het probleem zich herhaalt systematisch alles testen.

Verwijderd

Topicstarter
Oké dank u.
Pagina: 1