Idee voor OCshop.nl :)

Pagina: 1
Acties:

• Renkie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14:43
Hoi, ik loop nu al een tijdje te denken om mijn Athlon dmv GFD +peliter enz te overclocken alleen zie ik er nogal op tegen om met dit hele gebeuren zelf de juiste onderdelen -> peliter element, koeling, welke GFD? enz en montage te moeten doen

Misschien idee als jullie een soort 'standaard pakket' leveren ? :)
Zou wel handig zijn voor veel beginnende overclockers die gewoon wat xtra snelheid willen met 100% zekerheid voor xtra cooling

Als iemand anders een winkel weet die dit kan verzorgen mijn mail adres is renkie@gamepoint.net en m'n ICQ# = 24073420

Verwijderd

Nou Renkie zeker een goed idee. Dit zijn we ook zeker van plan. Er komen complete OC-kits voor zowel de secc/secc2/FC-PGA/PPGA en K7 systemen. Dit varieert van relatief simpele heatsink+fan combo met of zonder peltier (met coldplate, pasta, Gasket etc) tot en met complete waterkoeling kist voor de Hard-Core Tweaker. Bij de weg zijn alle produkten ook los verkrijgbaar.

Greetinz

Newt

Verwijderd

Een beginnende overclocker gaat niet met peltiers zitten kloten lijkt me. Eerst begin je met een extra grote fan, dan een alpha en dan waterkoeling of peltier en dan heb je wel genoeg ervaring om te weten wat er te koop is. Of heb ik het helemaal fout?

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 21-08 07:21

PcDealer

HP ftw \o/

PcDealer gaat Kryotech leveren.

LinkedIn WoT Cash Converter

• Goingin
  • Laatst online: 07-09 13:19
Owwww, lekker

En wat houd dat in?

Wat van Kryotech ga je leveren?

Verwijderd

hahaha 100% zekerheid met peltier elementen voor de standaard tweaker? hmmm ik ruik getoast silicium!

• php
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

php

Waar een markt is, is handel....... :P

Verwijderd

hahahahaha!!... standaard pakket met peltiers?? je doet niet ff wat peltiers erop... tis niet click vast en gaan...komt wat meer bij kijken he Herman?

Verwijderd

Mist er een goede handleiding bijzit en de gasket van goede kwalitiet dan is het helemaal niet zo moeilijk. Waarom wordt er steeds maar weer zo ge-emmert dat beginnende tweakers geen peltier koeling zouden kunnen gebruiken??. Je moet alleen weten wat je precies moet doen.. nou daar zijn ij voor met raad en daad en een goede handleiding.
Op deze wijze wordt peltier koeling verrezen als zijnde een koelings-methode die ergens achter in een donker kamertje wordt uitgevoerd en dat niemand mag weten hoe het eigenlijk allemaal zit. Kijk ik praat nu natuurlijk niet gelijk over waterkoeling.

Greetinz

Newt

• Renkie
  • Laatst online: 14:43
Sinterklaas: vandaar deze topic :)

Ben idd redelijk newbie met Ocen, heb mijn athlon600@750 nu maar ik weet dat het sneller kan.......

Heb alleen de kennis niet om echt voor goeie koeling te zorgen en vandaag deze topic

Zou toch erg mooi zijn als je gewoon via internet zoiets kon bestellen en via de PTT krijgt thuisgebracht

Cooler vervangen voor het nieuwe spul en KLAAR

niet kloten dat het niet past ofzo :P

• php
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

php

En ik zeg lekker niet hoe waterkoeling werkt... :P

Herman www.waterkoeling.nl

Verwijderd

omdat de meeste newbies denken ow dat doe ik even, zo gedaan... dat is het grote probleem. verder is er helemaal geen probleem, maar ik heb wel eens gezien wat er gebeurt als het fout gaat... die fan was compleet gesmolten omdat ie ermee op was gehouden en de heatsink gigantisch warm geworden was... erg cool om te zien, maar niet om mee te maken... Als er een goede handleiding bij zit is het natuurlijk een goede zaak dat we alle tweakers -die weten wat ze doen- van peltiers voorzien :) . Krijgen we in NL de grootste peltier-dichtheid, LOL!

Herman: droog :)

• budi
  • Laatst online: 15:30
Ja vooral voor waterkoeling zou het wel handig zijn om van Plug&Pray naar Plug&Play te kunnen gaan.

Ik heb wel verhalen gehoord van mensen die zelf er eentje inelkaar probeerden te zetten, maar dat ze al snel hun computer in een aquarium konden zetten. :)

Zijn er al mensen die ervaring hebben met de setjes die Herman levert (behalve Herman zelf natuurlijk omdat die zal zeggen dat het tippie toppie is allemaal, dat wil ik best geloven, maar ik hoor het toch wel ook graag van een ander :))?

Ik snap dit http://www.waterkoeling.nl/images/scc-01.jpg plaatje niet helemaal. Ik zie wel een soort zak, maar hoe wordt het water gekoeld? Zit er geen radiator bij?
Hoe bevestig je het koelelement op een Socket 7 processor? Worden er speciale boutjes, schroefjes en nippeltjes (doet me denken aan Andre van Duin :)) meegeleverd?

MY Systemconfiguration: 10fingers@5chars/s; 2legs@5km/h; 1mouth@14k4; 2ears@18Khz; 2eyes@-6&-7

Verwijderd

Ik heb vorige week het senfu setje van Herman geinstalleerd en dat is a piece of cake. Ik denk dat dat het juiste setje is voor de overclocker die het stadium van meer ventilatoren gepasseerd is en met water aan de gang wil.
Ik ben zelf geen giga deskundige op het gebied van oc'en, maar weet er wel wat vanaf. Ik vind het setje super gaaf. Zelfs mijn vader kon ik overtuigen dat het een goed setje was :)

Verwijderd

Die foto is overigens van het senfu setje. Wordt geleverd met bouten moeren en klemmen voor Celeron PII, PIII, K7 en Socket 7. Zit standaard geen radiator bij. Het blok rechtsonder op de foto bevat een zig zag labyrinth intern. Nogmaals is super easy te bevestigen. Het slopen van de boxed versie cartridge is meer werk :)

• budi
  • Laatst online: 15:30
Ik ben er ondertussen achter gekomen dat je de radiator er apart bij moet bestellen (ach het is nog vroeg :)).

Maar dat spul wat ik op het eerder gelinkte plaatje zie, is dat isolatiemateriaal?

MY Systemconfiguration: 10fingers@5chars/s; 2legs@5km/h; 1mouth@14k4; 2ears@18Khz; 2eyes@-6&-7

Pagina: 1