Toon posts:

Pc gaat niet meer aan?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi

De laatste tijd viel mijn computer de hele tijd uit en ging de processor koeler eerst heel hard blazen en daarna viel hij uit.
Toen heb ik me pc opengemaakt en kwam ik er achter dat de koeler helemaal vol zat met stof. Nadat ik de koeler eraf had gehaald en weer terug had geplaatst ging me computer niet meer aan? Ik heb geen idee hoe dit kan want heb alles weer gewoon goed terug geplaatst.

Kan het misschien zijn dat er iets is doorgebrand ofzo bij de laatste keer dat hij uitviel? Of dat ik door iets aan te hebben geraakt bij het verwijderen en terug plaatsten van de
koeler kapot is gegaan?

Mvg Martijn

• mafiakid0
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 31-12-2025
Ja dat kan.

• DeppOx
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 25-07-2024

DeppOx

l33t lurker

Heb je de koeler vervolgens weer aangesloten op het moederboord? Ook de CPU voorzien van nieuwe koelpasta (na het verwijderen van de oude op zowel de koeler als CPU) ? Zit er nog stroom op je moederboord? Bovenstaande verklaard allemaal niet waarom je PC niet meer aan gaat overigens.

Ik gok dat je CPU vrij heet werd, toen ging je koeler heel hard draaien, en ...mss is ie iets te heet geworden, misschien even aan je CPU ruiken en goed kijken of je iets kan vinden dat duid op oververhitting?
Slechts een gok ..dus daar help ik je niet veel mee....

BOOOOOORRRRRRRRRIIIIIIIINGGGGGGGGGGGGG