If it looks like shit, smells like shit and even tastes like shit we should consider the possibilty that we are in fact dealing with a pille of shit...
Vul ik dan een plaatsnaam in en druk ik op dezelfde knop dan krijg ik:Foutmeldingen:
- Geen advertentietitel opgegeven.
- Geen advertentietekst opgegeven.
- Geen categorie opgegeven.
- Geen (correcte) postcode opgegeven.
- Geen plaatsnaam opgegeven.
- Geen prijs opgegeven. Geef een prijs op of kies voor de opties 'Weggeven'.
Waarbij de plaatsnaam regel dus verdwijnt. En zo idem voor andere items. Dit heb ik getest in IE9 en Chrome.Foutmeldingen:
- Geen advertentietitel opgegeven.
- Geen advertentietekst opgegeven.
- Geen categorie opgegeven.
- Geen (correcte) postcode opgegeven.
- Geen prijs opgegeven. Geef een prijs op of kies voor de opties 'Weggeven'.
Heb je javascript uit staan misschien of één of andere plugin misschien die de correcte werking van JS dwars zou kunnen zitten?
Tevens een tikje van LA naar LD
[ Voor 7% gewijzigd door RobIII op 25-11-2011 19:24 ]
There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.
Je eigen tweaker.me redirect
Over mij
(Bedankt voor het tikje, zat al te twijfelen...)
If it looks like shit, smells like shit and even tastes like shit we should consider the possibilty that we are in fact dealing with a pille of shit...
Euh; ik denk dat je doelt op Java. Dat is heel iets anders, ondanks de gelijkende naam, dan Javascript. Java is inderdaad een download; Javascript zit gewoon in elke (fatsoenlijke) browser ingebakken. Daar hoef je 0,0 voor te installeren. Java heb je voor T.net niet nodig, Javascript wél althans, dat is wel handig maar niet eens voor alles een mustmveijden schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 22:32:
javascript is een van de eerste dingen die ik installeer
There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.
Over mij
Ik heb even gezocht maar javascript staat gewoon ingeschakeld.
In elk geval bedankt voor het meedenken!
Gisteren fout bij geen categorie opgegeven. Nu bij een veiling de prijs niet opgegeven.
Ik krijg de volgende melding:
Bij het versturen van het formulier is een token fout opgetreden: token_already_used
[ Voor 5% gewijzigd door RobIII op 11-01-2012 13:37 ]
Over mij