Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

probleem met advertenties plaatsen

Pagina: 1
Acties:

• mveijden
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 14-09 14:08
Hallo,

Ik heb een probleem als ik advertenties plaats wat me nu al 2 keer opvalt.
Als ik iets vergeet krijg ik een foutmelding. Als ik dit vervolgens fix weigert het forum mijn advertentie te plaatsen, en blijft deze dezelfde foutmelding geven. (Geen woonplaats ingevuld, geen rubriek ingevuld.) Ik moet de gehele procedure opnieuw doorlopen om de advertentie te plaatsen.

(En dat ik dit kan oplossen door geen fouten te maken had ik zelf ook al bedacht voor de scherperen van geest onder ons.)

If it looks like shit, smells like shit and even tastes like shit we should consider the possibilty that we are in fact dealing with a pille of shit...

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Als ik een advertentie maak zonder iets in te vullen en ik ram op "Advertentie plaatsen" krijg ik:
Foutmeldingen:
  • Geen advertentietitel opgegeven.
  • Geen advertentietekst opgegeven.
  • Geen categorie opgegeven.
  • Geen (correcte) postcode opgegeven.
  • Geen plaatsnaam opgegeven.
  • Geen prijs opgegeven. Geef een prijs op of kies voor de opties 'Weggeven'.
Vul ik dan een plaatsnaam in en druk ik op dezelfde knop dan krijg ik:
Foutmeldingen:
  • Geen advertentietitel opgegeven.
  • Geen advertentietekst opgegeven.
  • Geen categorie opgegeven.
  • Geen (correcte) postcode opgegeven.
  • Geen prijs opgegeven. Geef een prijs op of kies voor de opties 'Weggeven'.
Waarbij de plaatsnaam regel dus verdwijnt. En zo idem voor andere items. Dit heb ik getest in IE9 en Chrome.

Heb je javascript uit staan misschien of één of andere plugin misschien die de correcte werking van JS dwars zou kunnen zitten?

Tevens een tikje van LA naar LD

[ Voor 7% gewijzigd door RobIII op 25-11-2011 19:24 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

• mveijden
Ik draai net een paar maanden een schone installatie met IE9. javascript is een van de eerste dingen die ik installeer. Plugins doe ik verder weinig mee als ik eerlijk ben dus geen idee wat dit dwars zou kunnen zitten.

(Bedankt voor het tikje, zat al te twijfelen...)

If it looks like shit, smells like shit and even tastes like shit we should consider the possibilty that we are in fact dealing with a pille of shit...

• RobIII
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
mveijden schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 22:32:
javascript is een van de eerste dingen die ik installeer
Euh; ik denk dat je doelt op Java. Dat is heel iets anders, ondanks de gelijkende naam, dan Javascript. Java is inderdaad een download; Javascript zit gewoon in elke (fatsoenlijke) browser ingebakken. Daar hoef je 0,0 voor te installeren. Java heb je voor T.net niet nodig, Javascript wél althans, dat is wel handig maar niet eens voor alles een must ;)

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Over mij

• mveijden
hm, kom ik weer lekker intelligent over zo...

Ik heb even gezocht maar javascript staat gewoon ingeschakeld.

• mveijden
Zojuist nog eens geprobeerd, 4 `fouten`gemaakt en 1 voor 1 opgelost. Posten ging nu probleemloos dus blijkbaar opgelost?

In elk geval bedankt voor het meedenken!

• mveijden
probleem toch niet opgelost.
Gisteren fout bij geen categorie opgegeven. Nu bij een veiling de prijs niet opgegeven.

Ik krijg de volgende melding:

Bij het versturen van het formulier is een token fout opgetreden: token_already_used

• Misha
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 18-11 12:58
Ik heb geen idee wat die melding betekent. Devvers?

• RobIII
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Ik vermoed dat 't iets te maken heeft met anti-CSRF maatregelen maar ik roep ook maar wat :P

[ Voor 5% gewijzigd door RobIII op 11-01-2012 13:37 ]

Over mij

Pagina: 1