Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• syith
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 18-11 14:03
Ik heb sinds vandaag de Galaxy Note, en heb meteen de Facebook-app gedownload. Alleen bij het inloggen krijg ik steeds de pop-up dat ik moet inloggen. Als ik inlog, krijg ik op het scherm te zien:
Facebook verificatie geslaagd, met vervolgens weer diezelfde popup |:(
Wat doe ik fout?

[ Voor 3% gewijzigd door syith op 25-11-2011 18:54 ]

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 16-11 20:24

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Dit soort reacties zijn niet gewenst, de volgende keer een topic report aanmaken svp.

[ Voor 161% gewijzigd door Bullet NL op 25-11-2011 19:14 ]

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Verwijderd

Heb je al eens een nieuwe install van de app gedaan? Of je toestel ondertussen opnieuw gestart?

• syith
Verwijderd schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 18:56:
Heb je al eens een nieuwe install van de app gedaan? Of je toestel ondertussen opnieuw gestart?
Ook dat wil niet helpen, ik krijg steeds hetzelfde inlog-popupje.

Verwijderd

En op Google stond ook niks?

• syith
Ik heb alle cache en data gecleared. Voor de rest staan er niet veel zinnige oplossingen tussen. Wat ik ook heb geprobeerd, is https uit te schakelen, maar dat haalt ook niks uit.

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 09:33

Bullet NL

Eigen Wijs

Dit topic gaat dicht, GoT is geen helpdesk waar je even een vraag dumpt omdat je geen contact (wil) zoekt met de maker van de app.

Cogitationis poenam nemo patitur

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.