Klik aan klik uit: impuls

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebasmac
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 06-10 13:56
Goedenavond,

Ik heb net bij de action een setje impuls klik aan klik uit gekocht, deze werken prima bij de lampen met een stopcontact, nu wilde ik een ontvanger tweake en heb er 1 uit elkaar gehaald de bedoeling is dat die bij me wandcontactdoos komt zodat ik al me lampen kan schakelen nu zit er een zwarte in de 0 en 2 rode de ene rode is voor me vaste spanning en de andere is voor de schakelspanning, nu zit in me wandcontact doos natuurlijk maar 2 zwarte de 2 schakeldraden, maar die moet je op de rode aansluiten en de zwarte krijgt dan geen spanning, dus zal het waarschijnlijk niet werken :( weet iemand hoe ik dat op kan lossen? moet ik dan nog een draad trekken vanuit me centralepunt?

Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xander
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 19:18
sebasmac schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 17:52:
nu zit in me wandcontact doos natuurlijk maar 2 zwarte de 2 schakeldraden
?? Ik zou achter een WCD blauw en bruin verwachten. En eventueel groen/geel. 2x zwart lijkt me erg vreemd...

Je zou achter een werkende WCD iig alle kabels moeten hebben om zo'n ontvanger aan te sluiten.

PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebasmac
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 06-10 13:56
Ik heb een stopcontact op de ontvanger gemaakt en alleen de rode geschakelde op de zwarte in de WCD aangesloten, alleen nu schakelt die wel dus de led gaat wel aan en uit maar de lichten gebeurd niks mee, hoe kan dat?

Er zit btw wel een bruine en een zwarte in ik heb de zwarte doorgeschakeld, moet het misschien de bruine zijn?

EDIT: Het werk volledig naar behoren en het pas maar net in de WCD, nog 1 vraagje kan zoon module heet worden en zo brand veroorzaken???

Bedankt weer! :)

[ Voor 19% gewijzigd door sebasmac op 25-11-2011 21:19 ]