Blu Ray speler valt uit bij kijken naar MKV bestanden

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Goedendag,

Ik heb een vraag en hopelijk kan iemand mij hierbij helpen, tijdens het kijken van MKV bestanden via mijn Blu Ray Speler (aangesloten via USB) valt mijn Blu Ray Speler telkens uit na een aantal minuten.

Doe ik iets verkeerd, of hebben meerdere mensen hier problemen mee?

Alvast dank voor de geboden antwoorden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 02-09 19:03

job

Welke bluray speler (type/merk)? Welke usb stick? Welk mkv bestand (codec/bitrate)?
Bij alle mkv's? Alleen bij mkv, of ook andere bestandsformaten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danielkraak
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 31-08 11:49
Geef eens wat meer details a.u.b. Welk merk heb je, wordt hij warm etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ok ja sorry, ben niet zo snugger met dit soort dingen LG HX751 Blu Ray Speler (deze speelt Mkv bestanden af), WEstern Digital 1 TB Externe harde schijf aangesloten via USB.

X264 1080P..ofzo.....

Nee hoor wordt niet warm, hij stopt er gewoon mee en sluit vanzelf af :(

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 25-11-2011 17:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j-phone
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 14-08 22:45
Wat sluit vanzelf af?

Journalism 101: "If someone says it's raining & another person says it's dry. It's not your job to quote them both. Your job is to look out the fucking window and find out which is true."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
De Blu Ray Speler, hij stopt met afspelen en gaat op standby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j-phone
Powersettings op je pc al bekeken?

Edit: ik bedoel energie bespaar settings.

[ Voor 39% gewijzigd door j-phone op 25-11-2011 17:31 ]

Journalism 101: "If someone says it's raining & another person says it's dry. It's not your job to quote them both. Your job is to look out the fucking window and find out which is true."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Nee hij loopt niet via de PC maar via Externe harde schijf. aangesloten via USB op de speler

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 25-11-2011 17:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

j-phone schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 17:29:
Powersettings op je pc al bekeken?
Het is een externe BluRay welke niet aan de Pc gekoppeld zit.

Heb je het overigens bij meerdere mkv's geprobeerd en gebeurt het bij allemaal?
Heb je al een geprobeerd om een mkv op dvd te branden en het dan af te spelen ipv via usb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ja heb drie MKV bestanden geprobeerd en alle hetzelfde probleem, ik heb geen problemen met afspelen van muziek en foto's.
Nee als de MKV zijn omgezet naar een DVD heb ik er geen last mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 17:33:
Ja heb drie MKV bestanden geprobeerd en alle hetzelfde probleem, ik heb geen problemen met afspelen van muziek en foto's.
Nee als de MKV zijn omgezet naar een DVD heb ik er geen last mee.
Maar als je nou de mkv's eens niet omzet naar DVD maar gewoon brand als data DVD zodat de mkv's intact bijven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j-phone
Verwijderd schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 17:32:
[...]

Het is een externe BluRay welke niet aan de Pc gekoppeld zit.

Heb je het overigens bij meerdere mkv's geprobeerd en gebeurt het bij allemaal?
Heb je al een geprobeerd om een mkv op dvd te branden en het dan af te spelen ipv via usb.
Heb het apparaat even opgezocht. Dit heet toch een Home Cinema setje? Een externe speler geeft mij een hele andere indruk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ja Home Cinema Set inderdaad, sorry
Ik dacht juist mijn voordeel te halen om niet alles meer te hoeven branden.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

j-phone schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 17:35:
Heb het apparaat even opgezocht. Dit heet toch een Home Cinema setje? Een externe speler geeft mij een hele andere indruk.
Daar bedoel ik dus mee een externe speler welke aan de tv gekoppeld zit en niet een Interne welke in de computer zit waar jij het over had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j-phone
Verwijderd schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 17:39:
[...]

Daar bedoel ik dus mee een externe speler welke aan de tv gekoppeld zit en niet een Interne welke in de computer zit waar jij het over had.
Ik had het over een externe welke aan de pc gekoppeld is via usb. Maar laten we weer ontopic gaan.

Edit OP had ook over een externe speler overigens. Maar het is me nu duidelijk :)

[ Voor 10% gewijzigd door j-phone op 25-11-2011 17:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rscheper
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 14:50
Maar is het niet makkekelijker om dit goed uit te leggen? Ik snap het nl nog niet helemaal..

HeHet gaat om het afspelen van MKV's vanaf een externe schijf, die aangesloten is op een Home Cinema set?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Yip helegaar goed!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j-phone
H264 in een MKV container zag ik. Wat voor bitrates ondersteund die speler als het op MKV aankomt en welke profiles?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr C
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11-09 14:21

Dr C

met C en CK

Met alle respect, dit is een tech forum en er wordt verwacht een heldere openings post te maken, met alle benodigde info erin (type hardware). Beschrijf dan wat er precies gebeurd (dus wat zie je op je scherm, wanneer 'valt ie uit'). Dit is geen 0900 helpdesk van LG.

Ignorance is bliss!! (- The Matrix)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
J-phone, voor mij is dit dus het abacadabra gedeelte, sorry :)

Had zelf al wat gezocht op internet maar kwam er toen ook niet helemaal achter, wel gelezen dat dit wel eens een probleem kon zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j-phone
Als het goed is kan je de geluidstrack kiezen als je mkv afspeelt. Is er een verschil tussen een DTS track en Dolby Digital met betrekking tot uitvallen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Nee dit heb ik inderdaad niet geprobeerd ik zal dat nog eens gaan proberen
Dank voor de info J-phone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://www.lg.com/nl/supp...e=support-product-profile
Download daar eens de laaste firmware en install het, bij mijn dvd-speler voegde het extra codecs en bugfixes toe.
Pagina: 1