Toon posts:

Paradigit besvestigings e-mail?

Pagina: 1
Acties:
  • 363 views

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb 2 weken geleden (11 November) een PC bestelld bij Paradigit

Ik heb ervoor gekozen om deze te laten afleveren in de winkel en daar te betalen.
Volgens de website zou ik binnen 5-10 dagen een bevestigings e-mail krijgen dat ik hem kan ophalen, als het product niet op voorraad was zou er contact opgenomen worden dat het langer zou duren.

Ik ben inmiddels 2 weken verder en ik zie wel een factuur op de website van mijn bestelling maar ik heb nog geen enkele e-mail gehad.

Heeft iemand hier ervaring met Paradigit?

• Multensor
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 13:50

Multensor

wtf

je zou ze natuurlijk gewoon even kunnen bellen.....

erhmm.

• willy1986
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
Al gebeld?

*net te laat ;)

[ Voor 50% gewijzigd door willy1986 op 25-11-2011 14:58 ]

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
2 weken zijn 10 werkdagen. Dan zitten ze vandaag aan hun 'limiet'. En het kan altijd 1 dagje uitlopen ofzo :) Paradigit is volgens mij een prima zaak. Even afwachten dus nog.
Of BEL ze eens ;)

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

• Kecin
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

Kecin

Je keek.

Check je spamfilter ook even.

I'm not a number, I'm a free man! Geld over? Check m'n V&A

• DrivinUCrazy
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 15:56

DrivinUCrazy

Vechte, valle en opstoan

Bij mij is dat ook wel eens "fout" gegaan. Een hele pc besteld, inclusief wat randapparatuur en andere meuk. Alles was binnen, behalve een lullig usb-stickje. En het systeem wacht totdat dat ene specifieke onderdeel binnen is, voordat er een bevestigingsmail de deur uit gaat.

Na een telefoontje ( ;) ) was de situatie duidelijk en kon ik de pc afhalen.

't Is een kwestie van geduld, rustig wachten op de dag, dat heel Holland Limburgs lult.

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 17-01 21:19

Bullet NL

Eigen Wijs

Verwijderd schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 14:56:
Ik heb 2 weken geleden (11 November) een PC bestelld bij Paradigit

Ik heb ervoor gekozen om deze te laten afleveren in de winkel en daar te betalen.
Volgens de website zou ik binnen 5-10 dagen een bevestigings e-mail krijgen dat ik hem kan ophalen, als het product niet op voorraad was zou er contact opgenomen worden dat het langer zou duren.

Ik ben inmiddels 2 weken verder en ik zie wel een factuur op de website van mijn bestelling maar ik heb nog geen enkele e-mail gehad.

Heeft iemand hier ervaring met Paradigit?
Om direct je vraag te beantwoorden, ja ik heb ervaring met Paradigit......

Maar zeg nu zelf, de tijd die jij nodig hebt gehad om dit bericht te typen had je ook kunnen gebruiken om ze op te bellen en naar de status van je order te vragen. Je plaatst een gesloten vraag die eigenlijk ook nog niet eens van toepassing is op je probleem. Ik begrijp dat de aanschaf van een PC een zaak van leven en dood is, maar een beetje eigen initatief stellen we hier op Tweakers wel op prijs!

Cogitationis poenam nemo patitur

Verwijderd

Hoi, welkom op GoT :)

Zoals hierboven al wordt gezegd is contact zoeken met de winkel de enige zinvolle actie die je kunt ondernemen. Wij kunnen alleen maar speculeren over een eventuele vertraging. Zie voor meer details:

http://tweakers.net/shopreview/49/paradigit-computers.html

Ik doe deze voor je op slot.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.