Computer met waterkoeling verhuizen

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjoerdbaltjes
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 28-10-2023
Hallo,

Ik ga met kerst een nieuwe computer in elkaar zetten, met waterkoeling. Mijn ouders zijn gescheiden, dus verhuis ik elke vrijdag met laptop en al van huis naar huis, met mijn laptop is dit geen probleem, en de nieuwe pc gaat dan gewoon met de auto. Ik heb wat gezocht en sommige mensen zeggen dat een pc met waterkoeling in de auto geen probleem is, andere weer van wel. Blijkbaar kan het geen kwaad als je hem op je schoot zet en de gordel over de computer doet, zodat hij niet al te veel trilt, en rustig rijden bij drempels etc etc etc.
Maarja, voor de zekerheid vraag ik het hier nog maar een keer:
Kan ik een computer met gevulde waterkoeling veilig elke week vervoeren op mijn schoot etc etc?

Alvast bedankt,
Sjoerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J.Thermaltaker
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 13-05 08:44
ik denk niet dat dit iets is wat je elke week wil gaat doen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mace
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 12-05 23:57

mace

Sapere Aude

Een van de voordelen van gescheiden ouders is dat je 2x je verjaardag kan vieren...

Dus spaar maar voor een 2e pc. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• batsma
  • Registratie: April 2005
  • Niet online
ik doe het ook met mijn watergekoelde systeem, dat spul is als je het goed aansluit gewoon een gesloten circuit. ik kan hem zelfs ondersteboven zetten en het draait nog steeds.

Niets om je zorgen over te maken, mits je alle aansluitingen goed waterdicht hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjoerdbaltjes
Even ter informatie het is een corsair H80 waterkoeler, ik weet niet of de kwaliteit van de koeling veel te maken heeft met lekken maarja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 399679

Ik heb zelf een paar keer lopen slepen met een H50, heb nooit ergens last van gehad.

Als je er bij nadenkt, als je zoon gesloten watercooler besteld zal hij bij de post ook wel een paar keer goed heen en weer geschud worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjoerdbaltjes
--faal post, sorry :S--

[ Voor 86% gewijzigd door Sjoerdbaltjes op 27-11-2011 13:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruud
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 19:56
Nee hoor, ook dan is ie gevuld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adramalech
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 04-04 10:45
Sjoerdbaltjes schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 18:09:
Even ter informatie het is een corsair H80 waterkoeler, ik weet niet of de kwaliteit van de koeling veel te maken heeft met lekken maarja.
Ja dat moet absoluut geen probleem zijn, je kunt die dingen ook gewoon ondersteboven monteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gumbal696
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 20-02-2018

gumbal696

bla bla bla

je wilt niet weten hoeveel tochtjes mijn pc met de h50 van de zolder naar beneden al niet heeft gemaakt ( 3 trappen) omdat ik zonodig weer iets nieuws gekocht heb /had wat de kast weer in moet. heb hem nu bijna ander half jaar en nog nooit problemen mee gehad.

Gewoon voorzichtig rijden om zowiezo scade aan de pc te voorkomen, maar anderzijds dan dat, geen enkel probleem.

win een iPad! Kras hier met een sleutel of ander scherp voorwerp: ███████████

Pagina: 1