Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[bug] 5.5K karma in 1 dag (vlak) na registratie.

Pagina: 1
Acties:
  • 264 views

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Nu online
Net mijn 10.000e post gemaakt ( *O* ) en hierbij kreeg ik de opmerking dat ik in een dag 5.5K karma heb gehaald net op/na mijn registratie.

(Discussie: D4NG3R in "Het Grote Kleinemededelingentopic - Deel 300")

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/karmagraph/310759

Heeft iemand hier misschien een verklaring voor, is dit een bug of heb ik wat bijzonders gedaan op die dag?

Ik heb geen accountmerges OID gehad (Dit is mijn 1e en laatste account hier op t.net) en kan verder ook geen andere verklaringen ervoor verzinnen..

[ Voor 15% gewijzigd door D4NG3R op 25-11-2011 14:29 ]

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

• Mr. Awesome
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 26-08 18:34

Mr. Awesome

Vroeger hyptonize

Misschien begonnen met een productreview die een hoge score heeft gekregen? Volgens mij kan je hier ontiegelijk veel karma met scoren.

• bartvl
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 09:02

bartvl

Vlieg! Kan ik niet. Te laat...

In jouw reviewoverzicht staat een productreview: Kingston ValueRAM KVR1333D3N9/2G review door D4NG3R. Die heeft heel erg veel views, misschien de reden?

Daarnaast: feli met je hoeveelheid posts!

[ Voor 7% gewijzigd door bartvl op 25-11-2011 14:36 ]

Life is not about specs, it is about joy!

• Mr. Awesome
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 26-08 18:34

Mr. Awesome

Vroeger hyptonize

bartvl schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 14:36:
In jouw reviewoverzicht staat een productreview: Kingston ValueRAM KVR1333D3N9/2G review door D4NG3R. Die heeft heel erg veel views, misschien de reden?

Daarnaast: feli met je hoeveelheid posts!
Die is van mei 2010, zijn piek zit ergens rond q3 2009.

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09:07

crisp

Devver

Pixelated

Daar zat inderdaad een bugje in; voor de karmaberekening voor je profiel wordt er ook gekeken naar het aantal productcollecties dat je hebt, echter werden weer verwijderde collecties (waar je er nogal wat van hebt) ook nog gewoon meegerekend.

Die bug heb ik in de lopende iteratie gefixed; helaas voor jou betekent dat dat je op termijn wat karmapuntjes zult verliezen...

Intentionally left blank

Dit topic is gesloten.