Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 433983

Topicstarter
Hallo, Ik ben op zoek naar een goedkope videocamera. We zullen er lange tijd achter elkaar mee moeten opnemen. De camera staat wel op dezelfde plek. Omdat de aanschaf van meerdere batterijen nogal kostbaar is, dacht ik aan een camera die (via usb) op het stroomnet kan worden opgeladen. De camera moet echter tijdens het opladen ook kunnen opnemen.

Ik zat eerder zelf te denken aan een JVC picsio GC-FM1, maar deze blijkt tijdens het opladen niet te kunnen opnemen. Weet iemand een camera die dit wel kan? of bestaat dit sowieso niet?

Bedankt!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-05 13:48

Sick Nick

Drop the top!

Elke Sony Handycam kan opladen en opnemen tegelijk. Heb je jezelf wel al afgevraagd hoe je het met het opname-materiaal gaat doen? Een simpel SD-kaart model en dan om de zoveel tijd het kaartje wisselen? Dan neem je heel even niet op. Modellen met grote HDD's erin kunnen uren achter elkaar filmen in normale kwaliteit alleen zijn die niet echt goedkoop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tens
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 19:01

Tens

let me drink about it

Volgens mij kun je meet de meeste camera's wel werken terwijl ze aan de netstroom zitten, maar je komt wel met een opslagprobleem te zitten als je langdurig opneemt.

Als het puur voor observatie is zou je eens naar een ip camera (desnoods met wifi en bewegingsdetectie) kunnen kijken.

if you are neutral in a situation of injustice you have chosen the side of the oppressor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Servertje
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 15-05 13:58
Volgens mij kunnen alle camera's dat gewoon hoor..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 433983

Topicstarter
ja, ik ga inderdaad met sd kaarten werken. de opname hoeft niet in hd te zijn, laagste opnamekwaliteit is prima. Ik ga eens kijken naar de sony handycam. Dank!