Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[feat] Koppeling benchdb en pricewatch

Pagina: 1
Acties:
  • 268 views

• paknaald
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17-11 21:00
Ik zit reviews: Ssd-test: Samsung probeert het opnieuw te lezen en klik op wat benchmarks uit de BenchDB. Het valt me op dat je daar geen prijzen kunt zien en dus de naam moet copy-pasten naar de pricewatch.

Feature request: Dat moet wel te koppelen zijn!

Groot voordeel voor de reviewschrijver zou dan weer zijn dat de gerelateerde producten automatisch gevuld kunnen worden.

Gezocht op http://gathering.tweakers...rchtimeout%5D=30#hitstart

• paknaald
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17-11 21:00
Ik weet niet helemaal of het done is om deze te schoppen (de Let op gaat alleen op schoppen na reactie van een devver), maar op een pagina als

reviews: Drie nieuwe ssd's onder de loep

wil ik toch graag kunnen doorklikken naar de benchdb en om daarna ook even de prijs van de best presterende SSD te vergelijken. Maar dat kan nog niet :o

De combinatie van benchmark en prijsinformatie, dat lijkt me de ultieme informatie.

• rob_erwt
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 19:37

rob_erwt

What does this button do?

Zoals je zelf al zegt: schoppen is nooit nodig. Als er iets te melden valt, zullen we dat zeker doen.

Meer inhoudelijk: de benchdb staat op de roadmap, dus komt aan de beurt. Wanneer je als gebruiker daar resultaat van ziet, durf ik zo niet te zeggen. Have patience my young padawan... ;)

Never underestimate the power of stupid people in large groups

• Misha
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 18-11 12:58
Met ^

Benchdb staat op de roadmap. Wat we er mee gaan doen zie je vanzelf :)

Dit topic is gesloten.