Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartentmm
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 24-09 09:08
Ik heb voordat ik mijn SGS geroot heb mijn complete directory geback-upt op mijn harde schijf. Ik heb tot nu toe alles terug gehaald behalve mijn zeer belangrijke notities waar zijn die gelokaliseerd op mijn toestel/harde schijf?

Bij voorbaat dank

2900Wp ZZW + 915Wp Z verwarmd met alfea extensa r32 8KW en 2x FTXC35, SWW Atlantic Explorer 3 200l

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snake
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-03-2024

Snake

Los Angeles, CA, USA

Met welke app maakte je de notes?

Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartentmm
standaard ingebouwde van gingerbread

2900Wp ZZW + 915Wp Z verwarmd met alfea extensa r32 8KW en 2x FTXC35, SWW Atlantic Explorer 3 200l

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 08:44

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

maartentmm schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 11:12:
standaard ingebouwde van gingerbread
Wat heb je allemaal gebackupt? Alleen het geheugen van als je hem aansluit op je PC? Of ook echt je interne geheugen? Die waar je apps opstaat?

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartentmm
de hele directory, maar niet via kies anders had ik ze zo terug

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bastiaan
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 25-09 15:35

Bastiaan

Bas·ti·aan (de, m)

Hoe dan wel? Het klinkt bij mij alsof je een copy-paste hebt gemaakt van je mappen, maar daarin niet volledig bent geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Laatst online: 08:44

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Bastiaan schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 13:47:
Hoe dan wel? Het klinkt bij mij alsof je een copy-paste hebt gemaakt van je mappen, maar daarin niet volledig bent geweest.
Denk dat de app op het lokale geheugen staat waar de apps ook tussen staan. Wat voor de SGS betekent dat je die niet mount aan je computer en die kun je dus niet zomaar eventjes kopieren.

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bastiaan
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 25-09 15:35

Bastiaan

Bas·ti·aan (de, m)

My point exactly, sir :)

[ Voor 23% gewijzigd door Bastiaan op 25-11-2011 13:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartentmm
ik weet waar ik mee bezig ben geweest hij is geroot en ik heb het met OI bestandsbeheer gekopieerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Entity
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-09 18:26

Entity

9000rpm

Volgens dit artikel zou het hier staan, maar ik heb geen Samsung, dus ik kan het niet nakijken:
/data/data/com.marigold.android.notes/databases/notes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartentmm
bedankt voor je antwoord maar ik heb die directory niet ik heb inmiddels een paar notes aangemaakt om ze te zoeken en dan te traceren maar vind nog steeds niets :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Entity
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-09 18:26

Entity

9000rpm

Hij zal ze waarschijnlijk niet als losse bestanden opslaan maar in een databaseje of iets dergelijks. Bovengenoemde map staat ook niet op het SD geheugen, maar het interne geheugen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radiance
  • Laatst online: 08-09 18:18
En bij die map in het interne geheugen kan je niet komen zonder root volgens mij.
Mocht je wel root hebben kan je beter Titanium Backup gebruiken om je app data van je (systeem)apps te backuppen.

Als je root wilde verkrijgen en hiervoor een back up wilde maken had je beter gewoon kunnen rooten zonder je telefoon volledig te wipen of is dit niet mogelijk op de SGS? Op de S2 en op m'n oude Milestone hoefde dit niet namelijk.

Die map die je probeert te vinden vind je ook alleen met een file explorer die root toegang heeft zoals root explorer maar es file explorer kan het ook moet je geloof ik alleen wel wat wijzigen in de standaard instellingen en je notities staan niet als tekst bestanden in je systemmap maar in de app data van de notitie app of in iets van een database zoals hierboven gezegt.

Als je geen nandroid van je oude rom hebt vrees ik dat je ze kwijt bent.

edit:
Die notitie app op de S2, weet niet of dit dezelfde is als op de SGS, is een systeem app.
Mocht je in de toekomst je gegevens willen back uppen let er dan op je met Titanium Backup ook een back up van je systeem apps maakt, desnoods selecteer je alleen de notitie app met de hand en doe je de normale apps met de batch tool

[ Voor 15% gewijzigd door Radiance op 25-11-2011 14:43 ]

Youtube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pathfinder2k
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 24-08 22:48

pathfinder2k

is hier...

Om het even makkelijk te houden... het stond dus op de system partitie van de telefoon zelf en niet op je (virtuele-)SD-kaart. Je hebt waarschijnlijk je telefoon gewhiped en daarna een nieuwe ROM geflasht waardoor, je raad het al, je notes zijn overschreven. Volgende keer inderdaad een backup van je notes app... of even je notes naar jezelf mailen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartentmm
ik kon titanium back-up niet gebruiken omdat hij toen nog niet geroot was anders had ik dat wel gedaan.(voortaan doe ik dat wel) bedankt voor jullie antwoorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 20-09 21:07

Bullet NL

Eigen Wijs

Tja, omdat het nu duidelijk is dat jij je Notes kwijt bent omdat je een curstom rom draait kan dit topic dicht.
Laat het een les zijn voor de gene die nog willen gaan rooten/custom rommen en geen goede back-up hebben.

Cogitationis poenam nemo patitur

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.