Show je slaapkamer / kantoor!

Pagina: 1
Acties:
  • 739 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wmjordy
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 14-09 22:13
Beste allemaal,

Een variant op de vele "Show je Apple computer" topics. Hier worden vele Apple notebooks en beeldschemen geshowd met daarbij een stukje bureau omdat het niet anders kan. Maarrrrr nu ben ik benieuwt naar het geheel!

Over een aantal maanden ga ik mijn slaapkamer verbouwen en dat moet echt wat moois worden. Ik heb al vele mooie foto's voorbij zien komen in de andere topics waar ik wat inspiratie vandaan ga halen maar dat is nog lang niet genoeg! Kasten, bedden, vloeren, muren, tv aan de muur ( of misschien wel een andere mooie oplossing ), lampen, gadgets, alles!

Show me your bedroom or office >:)!

Kort maar krachtig:
- Plaats alleen foto's van je eigen slaapkamer / kantoor / werkomgeving ( vanaf nu noem ik het gewoon werkomgeving :P ).
- Foto's van je bureau zijn leuk, maar dit topic gaat vooral over je gehele werkomgeving en dus niet alleen je bureau.
- Vertel wat je ziet op de foto's met daarbij ( als je je dat nog herinnert ) waar je het gekocht hebt en eventueel een link.

Ik hoop dat ik meerdere mensen help met dit topic, ik zal vast niet de enige zijn die in de knoop zit met zijn volgende slaapkamer/werkomgeving ;(.

Met vriendelijke groet,

Jordy

[ Voor 29% gewijzigd door wmjordy op 25-11-2011 09:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kavaa
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 09-10 09:34
Hierbij dan mijn office bijdrage.

Afbeeldingslocatie: http://images.ictwebsolution.nl/images/office/Office1thumb.JPG

Afbeeldingslocatie: http://images.ictwebsolution.nl/images/office/office2thumb.JPG

Ook een wat je ziet?

Wat je ziet:

HP 3010 SFF in het midden
6GB Ram
Dual Core E5400

Ernaast een Andere HP om images te maken voor de clients hier. (niet veel bijzonders)

Monitoren:

2x 24 Inch Samsung 1x LED 1x LCD
2x Dell 17 Inch monitor

Macbook Pro Early 2011
i5 | 8GB Ram | 320GB HDD moet nog een SSDtje voor komen.

Wat je niet ziet:

iPhone 4S 32GB waar de foto mee gemaakt is.

[ Voor 35% gewijzigd door Kavaa op 25-11-2011 09:47 ]

ICTWebSolution - Wi-Fi Problemen? Stuur maar een berichtje! - Wi-Fi Bereik verbeteren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wmjordy
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 14-09 22:13
Netjes! Ja graag, ook een "wat je ziet" :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ItMeAedri
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 13-10 08:37
4 vaste beeldschermen?! :P Zeker al veel bureaustoelen versleten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BasieP
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 06-10 22:29
en dat in een mac forum :P

This message was sent on 100% recyclable electrons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kavaa
Zhalix schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 09:28:
4 vaste beeldschermen?! :P Zeker al veel bureaustoelen versleten?
Ja 4 Vaste Beeldschermen op 1 PC de rechtse dell staat ook op de Image PC dus die heeft DVI en VGA aangesloten.
De rest zit op 1 matrox Kaart en een gewone Video Kaart.

Werk veel met servers vandaar dat ik 4 schermen nodig heb om alle remote desktop sessies open te hebben staan.

We hebben hier overigens een Hyper-V Netwerk met 5 Hosts met daarom minimaal 4 Servers per Host.

ICTWebSolution - Wi-Fi Problemen? Stuur maar een berichtje! - Wi-Fi Bereik verbeteren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BurnerT
  • Registratie: April 2004
  • Nu online
djkavaa welk tooltje heb je daar open staan op de eerste foto (met die groene en rode letters)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kavaa
BurnerT schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 09:34:
djkavaa welk tooltje heb je daar open staan op de eerste foto (met die groene en rode letters)
Hyper-V Monitor voor de Hosts met hyper-v te monitoren zo heb je snel een overzicht als er een uitvalt.

Verder gebruiken we ook nog Virtual Machine Manager van Microsoft om mee beheer te hebben over de machines dan met Hyper-v beheer die je in windows server en windows 7 vindt.

[ Voor 22% gewijzigd door Kavaa op 25-11-2011 09:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kavaa
wmjordy schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 09:26:
Netjes! Ja graag, ook een "wat je ziet" :D.
Is bijgevoed, maar misschien dat je een mooie start post wil maken zoals bij "Show je apple"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BurnerT
  • Registratie: April 2004
  • Nu online
Hmmm eens checke of er zo iets ook bestaat voor ESX :). Kben echt al tijden op zoek naar een no nonsens programmatje om servers te checken. Alleen voor de status up of down. (ook evt switches) Echter zijn de meeste van zulk soort programma's met een SQL database en en speciale "agents/clients" op de servers die de status in de database plakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kavaa
Kijk eens naar PC monitor voor als je een iPhone hebt.
http://mobilepcmonitor.com/

Verder heb ik altijd een virtual open staan op me mac heb er altijd 2 beeldschermen aan hangen thuis.
Ookal hoef ik thuis alleen maar me eigen servers te monitoren (Mobile PC Monitor)
Maar dan heb ik daar gewoon een Windows machine open staan (virtual) of RDP en dan kan ik daar alles in de gaten houden.

Met Mobile PC monitor is het ook mogelijk om je servers te pingen en zodra die eindigt een melding te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 13:39
Het is een leuk idee, maar hiervoor hebben we al een vergelijkbaar topic in de HK. Dit heeft daarbij niet zo gek veel raakvlak meer met Apple Computers Macs. Dus daarom helaas een slotje :)

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.