• Bananenplant
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20:05
Op het werk heb ik iets dat mij zeer goed bevalt: een toetsenbord met normale toetsen, maar zonder numeriek eiland. Ik vind dat zeer praktisch omdat je dan je muis dichterbij kunt hebben liggen en je niet zo onnatuurlijk hoeft te zitten. Dat ding is echter al behoorlijk oud en waarschijnlijk niet meer als zodanig te krijgen.

Nu vroeg ik me af of er mensen zijn met ervaring met de BTC Emprex 5139U of het Conceptronic USB Mini Keyboard. Dit zijn de enige twee die ik in de pricewatch kan vinden die aan de specs voldoen. Daarnaast liggen ze ook in het prijssegment dat ik in gedachten heb.

Ik realiseer me dat ik zelf erg weinig input in de TS zet, maar ik kan gewoonweg weinig vinden. Met wat ervaringen van anderen met dergelijke bordjes die ook nog eens verkrijgbaar zijn zou ik erg geholpen zijn :) . Een topic uit 2010 stonden namelijk allemaal linkjes in van dingen die niet meer verkrijgbaar zijn of boven budget...

💶 Wil je in een vrije democratie blijven wonen? Betaal dan voor nieuws. 📰
❌ ceterum censeo contra factiones ad dextrum extremum esse pugnandum. 🙅🏻‍♂️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Nu online

Fiber

Beaches are for storming.

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX-nl
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 08-08 14:06
Oud topic maar ik ben eigenlijk ook wel geïnteresseerd in mensen hun ervaringen is met toetsenborden zonder numeriek eilandje om de afstand tussen muis en toetsenbord te verkleinen. Ik gebruik het numerieke eilandje wel maar dan wil ik eigenlijk een apart numeriek toetsenbord kopen om aan de linker zijde van het toetsenbord te plaatsen.

Wat voor mij dus wel belangrijk is, is dat het het toetsenbord niet mini is.