ik heb het apparaat hier staan, werkt perfect. inderdaad, de mpeg2 decoding kan beter, maarja dat is ook naar de prijsverwachting. beeld is zeer goed, alleen bij high motion scene's treden er af en toe kleine slepende 'artifacts' op. niet ergerlijk though.
vcd/vcd2.0/svcd/dvd/mp3 worden hier allemaal vlekkenloos afgespeeld. mp3 is een kwestie van cd erin, cd wordt compleet op .mp3 bestanden gescanned en speelt ze dan gewoon af, eventueel met een grafisch equalizer op het scherm.
flash de 1008 firmware en je kan 'em op regiocode '13' zetten; dan pikt'tie alle regio's zonder te hoeven switchen.
tevens speelt het apparaat, ondanks dat het niet aangegeven is in de specs, ook xvcd af. of sterker nog, alles wat maar een klein beetje op mpeg-1/mpeg-2 (s/x)vcd lijkt wordt afgespeeld.
wat ik toch wel 1 v/d stoerste dingen vind aan de cyberhome m512 is dat het net een kleine pc is. amd ide controller, bt video-out decoder en een cube mpeg-decodingchip. er zit dus ook gewoon een ide aansluiting + 12volt powerconnector in. dat zette me aan het denken, dus ik proberen. standaard dvd speler erin afgekoppelt, matushita 5x dvd ide (zo uit een pc!) speler aangesloten, cyberhome aan en PLINK! insert cd. dvd erin en draaien maar! ideaaaaaaaaaaal! mocht je player dus kapot zijn nieuwe erin en verder genieten van de cyberhome.
ik raad het apparaat zeker aan, en zou 'em zelf zo opnieuw aanschaffen. vrienden die 'em gezien hebben hier en opzoek zijn naar een player trekken vrijwel allemaal dezelfde conclusie, dus aanschaffen die hap!
-I am Jack's wasted life.