Toon posts:

Cyber Home M512 ????

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik hoor op dit forum alleen maar negatieve dingen over deze player. Zijn er ook mensen die goede ervaringen met deze player hebben?
En hoe speelt hij mp3 af?
:) :) :)

Verwijderd

Topicstarter
O, dus niemand heeft positieve ervaringen met deze player????
:( :( :( :( :(

Verwijderd

ja hoor :) werkt perfect...nooit problemen mee...speelt alles, goed geluid en goed beeld. Echt een fantastisch ding :7

• Kokkers
  • Registratie: Oktober 2000
  • Nu online
Heb er zelf thuis ook eentje onder m'n tv staan en ik moet zeggen dat ik zeer tevreden ben.

Qua beeldkwaliteit kan hij niet op tegen de (veel duurdere) andere grote merken. Het apparaat heeft duidelijk meer moeite met het vloeiend weergeven van de mpeg2 stream maar het is zeker acceptabel en kijkt goed weg.
Dat je er voor die prijs ook nog mp3 mee af kan spelen is helemaal top natuurlijk (dan heb ik het nog niet eens over het regio-instelbaar-zijn.)

Achteraf gezien zou ik hem zo weer kopen, heb er echt veel plezier van.

Voor ECHTE kwaliteit moet je bij een echt merk zijn...maarja die spelen geen CD-RW, MP3's af en zijn (zonder extra investering) niet regio instelbaar.
Appels en peren?

Verwijderd

Topicstarter
Oke, zijn er mensen die het mij aanraden om zo'n player te kopen (ook voor mp3)?

En zijn er mensen die mij dit afraden?

A.u.b. reden?

Verwijderd

Topicstarter
Kan iemand over mijn vorige vraag informatie verstrekken, daar zou je mij zeer goed mee helpen?

• oCe
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19-08 00:03

oCe

aka Dookie.

ik heb het apparaat hier staan, werkt perfect. inderdaad, de mpeg2 decoding kan beter, maarja dat is ook naar de prijsverwachting. beeld is zeer goed, alleen bij high motion scene's treden er af en toe kleine slepende 'artifacts' op. niet ergerlijk though.

vcd/vcd2.0/svcd/dvd/mp3 worden hier allemaal vlekkenloos afgespeeld. mp3 is een kwestie van cd erin, cd wordt compleet op .mp3 bestanden gescanned en speelt ze dan gewoon af, eventueel met een grafisch equalizer op het scherm.

flash de 1008 firmware en je kan 'em op regiocode '13' zetten; dan pikt'tie alle regio's zonder te hoeven switchen.

tevens speelt het apparaat, ondanks dat het niet aangegeven is in de specs, ook xvcd af. of sterker nog, alles wat maar een klein beetje op mpeg-1/mpeg-2 (s/x)vcd lijkt wordt afgespeeld.

wat ik toch wel 1 v/d stoerste dingen vind aan de cyberhome m512 is dat het net een kleine pc is. amd ide controller, bt video-out decoder en een cube mpeg-decodingchip. er zit dus ook gewoon een ide aansluiting + 12volt powerconnector in. dat zette me aan het denken, dus ik proberen. standaard dvd speler erin afgekoppelt, matushita 5x dvd ide (zo uit een pc!) speler aangesloten, cyberhome aan en PLINK! insert cd. dvd erin en draaien maar! ideaaaaaaaaaaal! mocht je player dus kapot zijn nieuwe erin en verder genieten van de cyberhome.

ik raad het apparaat zeker aan, en zou 'em zelf zo opnieuw aanschaffen. vrienden die 'em gezien hebben hier en opzoek zijn naar een player trekken vrijwel allemaal dezelfde conclusie, dus aanschaffen die hap!

-I am Jack's wasted life.

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Ik zelf heb de M212.
Niks mis mee, goed beeld en goed geluid.

Of je 'm moet kopen hangt van je budget af.
Heb je niet veel te besteden hebt, moet je er gewoon voor gaan. Anders neem je een duurder en bekender merk waar alles net even wat beter is...

• oCe

oCe

aka Dookie.

verstappen: wil niet zeggen dat die apparaten zo soepel zijn als de cyberhome, dat is juist een groot voordeel van de cyberhome. hij speelt letterlijk alles!

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
das waar, totaal geen problemen met afspelen van VCD of mp3.

Verwijderd

Topicstarter
En als je zelf AC3 in je versterker hebt zitten dan heb je zat aan de 212 of niet?
Want dan zet de versterker het geluid toch om?

• oCe

oCe

aka Dookie.

klopt. 512 heeft analoge output voor ac3, dus ingebakken ac3 decoding. als je versterker dat zelf al kan (optische/digitale ac3 input op versterker & de cyberhome (1 v/d twee is voldoende)) dan is de 212 een goeie optie. verder indentiek.

Pagina: 1