Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• [Remmes]
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 08-10 11:29
goedenavond medetweakers.. ik ben op zoek naar een "sofa side bag" nu heb ik op Ikea al een mooie gevonden alleen is de dichtstbijzijnde Ikea hier in Hengelo.. wat gewoon te ver is zonder auto helaas

ik heb al op andere sites gekeken zoals Bol.com, Wehkamp, Neckerman en Leenbakker maar zonder resultaat, is er hier iemand die een site heeft/weet (mag ook Amerikaans zijn, zolang er maar met Paypal betaald kan worden) waar dit soort dingen verkocht worden (niet al te duur)

ik heb 2 dagen geleden namelijk mijn bed anders neergezet waardoor er nu geen plaats meer is een tafeltje ernaast, en nu wil ik niet elke keer s'avonds mijn netbook/afstandsbedieningen op de grond neerleggen.

Ikea bag:
Afbeeldingslocatie: http://www.ikea.com/nl/nl/images/products/flort-vak-voor-afstandsbediening__0103410_PE249516_S4.JPG
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/00166905/

ik hoop dat dit trouwens in het goede sub-fora staat :P

ja, daag.

Verwijderd

Ikea bezorgt ook thuis, dacht ik? ;)

• [Remmes]
dacht ik ook.. aleen zie ik nergens een bestel knop... zal eens account aanmaken en dan eens kijken...

Edit: niks, nada, noppes...helaas

[ Voor 6% gewijzigd door [Remmes] op 24-11-2011 20:41 ]

ja, daag.

Verwijderd

Hmzzz, ik vindt het ook zo 1, 2, 3 niet.
Lijkt alsof ze enkel een catalogus online hebben staan, maar geen echte webshop..?

Edit:
Oke, dit is "Anna's" antwoord:

Je zei : online bestellen

Jammer genoeg is het nog niet mogelijk om telefonisch of on line via onze website te bestellen. Wij nodigen je daarom uit in de IKEA winkel bij jou in de buurt: daar kan je terecht voor al je aankopen en voor advies van onze medewerkers.

Helaas dus...

[ Voor 58% gewijzigd door Verwijderd op 24-11-2011 20:46 ]

• MaximusTG
  • Registratie: April 2003
  • Niet online
(overleden)
Ze bezorgen alleen thuis wat je daar fysiek aanschaft en bij de bezorgservice aflevert.

Outside the box oplossing: Aardige buurvrouw/moeder/oma (of buurman/vader/opa, om niet te rolbevestigend te zijn) vragen of ze er eentje willen naaien voor je? Kan het ook mooi op maat voor je netbook etc. Hoe zit zo'n ding eigenlijk vast aan de andere kant? Onder het kussen of zo?

Zin in pizza? Probeer 'mijn' pizzarecept eens! Laatste versie pizzarecept Blog:KookKompas

• [Remmes]
ding van de Ikea zit een stukje metaal bij als tegengewicht, maar voor wat ik wil gaat dat gewoon onder het matras, heb moeder al benaderd voor als ik niets online vind, of zij dan iets wilt naaien voor me, en dat wou ze wel

kan misschien ook familie vragen om bij Ikea te halen, te laten bezorgen bij mij, en dat ik hun daar dan geld voor overhandig.. maarja

ja, daag.

Pagina: 1