VGVB kabel als speaker kabel?

Pagina: 1
Acties:

• Tronic
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 20-01 23:31
Even een (simpel) vraagje:
Ik heb hier nog een 15m aan VGVB kabel liggen (2 * 1,5mm). Niet die exact, want hij komt van de Gamma :P Maar kan ik zoiets gewoon gebruiken om mijn speakers aan te sluiten? Of gaat dat niet goed werken door de massieve kern? Al dan niet met banaanpluggen.

Het is voor een Jamo S426 HC3 aan een Onkyo TX-SR508 te hangen. Ik heb er nu 0,75mm² speakerkabel tussen liggen, maar dat lijkt me niet echt toekomstbestendig. Als ik op m'n eigen ga wonen zoek ik toch wel te upgraden richting de S608 of een vergelijkbare set van een ander merk :)

Ik heb al proberen te zoeken op het internet en hier op het forum, maar er rolt nu niet direct iets uit de bus, waardoor ik een vermoeden heb dat het een lompe vraag is :9 (of ik compleet verkeerde zoektermen gebruik)

Alvast bedankt.

• DeBolle
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16:33

DeBolle

Volgens mij ligt dat anders

Gaat goed werken, is alleen onhandig om aan pluggen te bevestigen en goed in een bochtje te leggen. Normaal netsnoer van dezelfde doorsnede is wat handiger naar mijn mening.

Specs ...ik doe er niets meer aan.

• Pixel Punk
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 22-08-2024
Koper is koper, als je het erin kunt stoppen, gaat het prima werken.

• Tronic
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 20-01 23:31
Oke :) Hartelijk dank, dan ga ik me volgend weekend eens bezig houden.

• Pixel Punk
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 22-08-2024
Laat na je knutsel werk je bevindingen hier achter, altijd leuk voor iemand die Googled.