Toon posts:

Zelda Skyward op een Philips Led 40" TV

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi tweakers,

Ik heb anderhalf jaar geleden een Philips Led 40" TV aangeschaft. Ook heb ik zo'n video kabel (die kabel met 5 kabels) voor m'n Wii aangeschaft dat de beeldkwaliteit zou moeten verbeteren. Nu heb ik sinds vandaag Zelda Skyward Sword op de Wii en toen eenmaal ging spelen wist ik niet wat ik zag. Het gezicht van Link was amper zichtbaar. Alles was zo ontzettend korrelig en de lijnen liepen niet recht. Het lijkt erop als het beeld de hele tijd beweegt. Het beeld is niet constant en glad. Ik probeerde er een foto van te maken maar daarop kan je het niet echt duidelijk zien.

Heeft iemand enig idee hoe ik dat kan verhelpen?

• mr.paaJ
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 09:07

mr.paaJ

generatie cmd+z

heb je hem wel op 480P gezet?

liever de tong gebrand dan lauwe soep

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 02:37

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

En houd rekening met het feit, dat 480P er vrij slecht uitziet op een FullHD tv :)
Je bedoelt trouwens een componentkabel.

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Verwijderd

Topicstarter
Hij staat idd op 480p. Oh ja dat was de naam :p

Ja ik heb de scherpte gewoon wat omlaag geziet zodat het wat minder korreliger eruit ziet. Beter hadden ze de Wii in 1080p gemaakt. Tis nogal irritant om zon goeie tv te hebben en dat de Wii eigenlijk die tv die aankan

• mr.paaJ
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 09:07

mr.paaJ

generatie cmd+z

Raar dat het beeld dan (behalve niet scherp) niet goed is. Had het destijds op een Dell monitor en een Sony Tv'tje en dat zag er verder meer dan prima uit (Super Mario Galaxy O+ )
Probeer eens met Perfect Motion uit? In het menu te vinden als je een 5000+ model hebt.

Anders zit je er gewoon te dicht bij :)

[ Voor 4% gewijzigd door mr.paaJ op 24-11-2011 22:42 ]

liever de tong gebrand dan lauwe soep

• sjaak88
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 13:41
Nee het spel is gewoon afschuwelijk korrelig. Mario galaxy zag er beter uit.
Ik speel het spel nu op de pc ipv op de wii puur omdat het er zoveel beter uit ziet, en je hebt precies dezelfde controls want je speelt gewoon met je wii mote :D
Er is gewoon geen ander oplossing, nouja je kan proberen op een oude crt te spelen ;p

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Tsja, de Wii is geen hoogvlieger op dat punt, maar ik kan me dan ook weer niet voorstellen dat Links gezicht nauwelijks zichtbaar is. Ervaar je dat ook bij Twilight Princess of heb je die niet?

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Als dit alleen met dit spel voorkomt, ligt het aan het spel en dat kan ik me amper voorstellen. Ik heb zelf ook een Wii, aangesloten aan mijn 42" 1080p Pansonic P42G20. Ziet er prima uit. Ik gebruik dan wel scart, maar dat kan niet minder mooi zijn dan jouw component-kabel :P

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

• Pixel Punk
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 22-08-2024
Verwijderd schreef op donderdag 24 november 2011 @ 20:02:
... Beter hadden ze de Wii in 1080p gemaakt..
offtopic:
Dan was hij wel 10x zo duur geweest :p

Komt dit probleem alleen bij dit spel voor?
Pagina: 1