BF3 muis probleem

Pagina: 1
Acties:
  • 388 views

• siqo
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 29-05 12:17
Ik heb een klein probleempje sinds de patch. Voor de patch had ik het af en toe maar nu is het er de hele tijd. Ik weet niet precies hoe ik het moet noemen maar het komt erop neer dat mijn muis in het menu niet "klikt" waar hij staat. Op het screenshot kun je zien dat het kopje squad geselecteerd is, maar mijn muis stond op het kopje appearance. Heeft iemand anders hier ook nog last van? Heb proberen te zoeken wat het was maar kan het niet echt benoemen. Dacht wat gevonden te hebben, daar stond dat ik vsync aan moest zetten maar dat hielp ook niet. Weet iemand van jullie hoe ik dit kan oplossen?
Afbeeldingslocatie: http://img825.imageshack.us/img825/111/bf3dy.th.jpg

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Dit kun je het beste even in het BF3 topic plaatsen, om een onoverzichtelijk forum te voorkomen..

• siqo
Had ik inderdaad gedaan maar binnen 2 minuten waren ze daar 2 pagina's verder zonder ook maar één reactie op mijn vraag :P

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Dus moet iedereen voor elk klein probleempje maar een nieuw topic openen? Ik hoop het niet.

• Wlie
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
siqo schreef op donderdag 24 november 2011 @ 15:54:
Had ik inderdaad gedaan maar binnen 2 minuten waren ze daar 2 pagina's verder zonder ook maar één reactie op mijn vraag :P
In welk Topic had je dat gedaan? Het normale BF3 topic of het BF3 problemen topic? In die laatste wordt er niet zo super veel gepost en staat je vraag ook op de goede plek.

• siqo
Ah had het problemen topic over het hoofd gezien. Zal het eens doorlezen en mijn vraag daar plaatsen.

• Sn0wblind
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23-07 21:54
Modbreak:Dit hoor inderdaad in het BF3 problementopic. Het kan natuurlijk ook het geval zijn dat niemand er nog een antwoord op weet.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.