Beste allemaal,
Ik gebruik sinds kort de Nokia Lumia 800. Ik ben er erg tevreden over!
Ik studeer op de VU. Ik vraag me af of iemand weet hoe je verbinding moet maken met het draadloos internet op de VU (genaamd: VU-Campusnet). Zodra ik het netwerk selecteer om verbinding mee te maken, krijg ik de mogelijkheid om mijn gebruikersnaam en wachtwoord in te voeren. Hier voer ik dan mijn VUnetID en VUnetwachtwoord in. Vervolgens krijg ik de melding dat mn telefoon het netwerk niet kan bereiken (of iets in de richting). Ik ben er zeker van dat ik beide goed intyp .
Op de site staat dat ik de volgende gegevens in zou moeten voeren.
Draadloos netwerk: 802.11a/b/g
Netwerknaam(SSID): VU-Campusnet
Netwerk authenticatie/encryptie: WPA2 Enterprise/AES (WPA Enterprise/TKIP)
Beveiligings protocol: 802.1x EAP-TTLS/PAP
Gebruikersnaam: VU-net-id@vu.nl
Wachtwoord: VU-net-id wachtwoord
Domein: @vu.nl
Dus ik probeer mijn VUnetID met @vu.nl erachter, maar weer krijg ik dezelfde melding. Overigens is er verder geen mogelijkheid om de rest van de gegevens handmatig in te voeren.
Ik vroeg mij dus af of er iemand is met die weet hoe ik verbinding met maken met VU-Campusnet.
Site ter informatie: http://www.vu.nl/nl/stude...adloos-internet/index.asp
Ik gebruik sinds kort de Nokia Lumia 800. Ik ben er erg tevreden over!
Ik studeer op de VU. Ik vraag me af of iemand weet hoe je verbinding moet maken met het draadloos internet op de VU (genaamd: VU-Campusnet). Zodra ik het netwerk selecteer om verbinding mee te maken, krijg ik de mogelijkheid om mijn gebruikersnaam en wachtwoord in te voeren. Hier voer ik dan mijn VUnetID en VUnetwachtwoord in. Vervolgens krijg ik de melding dat mn telefoon het netwerk niet kan bereiken (of iets in de richting). Ik ben er zeker van dat ik beide goed intyp .
Op de site staat dat ik de volgende gegevens in zou moeten voeren.
Draadloos netwerk: 802.11a/b/g
Netwerknaam(SSID): VU-Campusnet
Netwerk authenticatie/encryptie: WPA2 Enterprise/AES (WPA Enterprise/TKIP)
Beveiligings protocol: 802.1x EAP-TTLS/PAP
Gebruikersnaam: VU-net-id@vu.nl
Wachtwoord: VU-net-id wachtwoord
Domein: @vu.nl
Dus ik probeer mijn VUnetID met @vu.nl erachter, maar weer krijg ik dezelfde melding. Overigens is er verder geen mogelijkheid om de rest van de gegevens handmatig in te voeren.
Ik vroeg mij dus af of er iemand is met die weet hoe ik verbinding met maken met VU-Campusnet.
Site ter informatie: http://www.vu.nl/nl/stude...adloos-internet/index.asp