Powered by Solarfrontier 3060 Wp
Waarom heb je ge-upgrade???????
Vind het wel dom als je gaat upgraden ls er niks mis is. I zit gelukkig nog lekker op een 1004D die werkt.
Vind het wel dom als je gaat upgraden ls er niks mis is. I zit gelukkig nog lekker op een 1004D die werkt.
Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)
Verwijderd
Kan me best voorstellen dat je dit uit nieuwsgierigheid doet.. Heb ik net ook gedaan met mn abit kt7-raid..
Maareh kun je je oude bios niet gewoon terugflashen !? Bij mn abit kan dat wel namelijk.
Maareh kun je je oude bios niet gewoon terugflashen !? Bij mn abit kan dat wel namelijk.
Op donderdag 22 maart 2001 01:53 schreef FrankGuthrie het volgende:
Ik ben de ata100 controller gaan gebruiken voor mijn DVD speler, ik dacht dat met bios 1004D de opstart tijd van de promise bios erg lang was. Daarom heb ik hem geflashed. Ik heb ondertussen 1004D weer terug gezet opstarten gaat even snel als met 1007 en de compu draait weer perfect.
Powered by Solarfrontier 3060 Wp
Omdat de performance (met name van het geheugen) bij 1007 zo'n 30-35 procent hoger is dan bij alle <1006-biossen. Ook veel minder problemen met soundcards, en een snellere (10 procent) BIOS voor de Promise ATA100-controller.Op donderdag 22 maart 2001 01:53 schreef FrankGuthrie het volgende:
Virussen? Scan ze hier!
*zucht
pak je mobo boekie...
en zet je jumper om, to jumper mode.
En stil met behulp van je dipswitches je fsb en multipl. in, en met die 4 jumpies naast de socket de vcore spanning, alsjeblieft.
pak je mobo boekie...
En stil met behulp van je dipswitches je fsb en multipl. in, en met die 4 jumpies naast de socket de vcore spanning, alsjeblieft.
*zuchtOp donderdag 22 maart 2001 09:52 schreef Viper_74 het volgende:
*zucht
pak je mobo boekie...
Als ik dat doe, dan veranderd er niets. Hij loopt dan nog steeds vast na restarten maar corrigeerd zichzelf alleen dan niet. Bij jumperfree zet hij het voltage weer naar default. Ik heb nu gewoon weer 1004D die iets langzamer maar wel probleemloos draait.