Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• MiBe
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 01:31
Hallo mede-Tweakers

Over 2 maanden is mijn vriendin jarig en ze wil graag een nieuwe telefoon. Het budget dat ik ervoor in gedachten heb is zo'n 100 à 150 euro. Nu was mijn oog gevallen op de Huawei Sonic U8650. Een vrij goedkope telefoon, zo'n 130 euro. Hij lijkt echter (voor die prijs) vrij aardige specs te hebben, heeft een 3,5" scherm en draait Android 2.3. Wanneer ik op internet zoek is er echter bar weinig te vinden over het toestel, op Nederlandse websites is er al helemaal niets te vinden. Bij dezen dus de vraag of iemand toevallig ervaring met dit toestel heeft en of hij aan de volgende eisen voldoet:

1. Is het een beetje een stevige/solide telefoon?
2. Zijn spelletjes als Wordfeud en Angry Birds een beetje fatsoenlijk speelbaar?
3. Zitten er addertjes onder het gras dat deze telefoon zo goedkoop is t.o.v. de concurrentie?

Hopelijk kan iemand me helpen, alvast bedankt voor het meedenken.

Gr Michiel

PV: 20x 370Wp DMEGC DM375M6-60HBB panelen (12x Oost / 8x West) = 7400 Wp op een SAJ R5-6K-T2 (6kW) 3-fase string-omvormer
AC: Mitsubishi Heavy Industries SCM80ZS-W (8kW) multi-spit met 1x SRK50ZS-W (5kW) / 1x SRK35ZS-W (3.5kW) / 2x SRK25ZS-W (2.5kW)

• MiBe
Schop omhoog, niemand die mij verder kan helpen? :'(

PV: 20x 370Wp DMEGC DM375M6-60HBB panelen (12x Oost / 8x West) = 7400 Wp op een SAJ R5-6K-T2 (6kW) 3-fase string-omvormer
AC: Mitsubishi Heavy Industries SCM80ZS-W (8kW) multi-spit met 1x SRK50ZS-W (5kW) / 1x SRK35ZS-W (3.5kW) / 2x SRK25ZS-W (2.5kW)

• FooLsKi
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 23:56

FooLsKi

Prutz0r 4 Life

Ik heb geen ervaring met dit toestel, maar meestal heeft Huawei wel een goeie bang-for-buck verhouding. Dat in acht nemende gaat hierbij vaak ook "Alle waar naar zijn geld" op. Bij Huawei moet je ook niet bang zijn voor wat Google Translate vertalingen in je toestel. Ik heb ze weleens een ruimteknop (spatiebalk) zien hebben ;)

Hoezo, ik zit je raar aan te kijken? Zo kijk ik altijd! Slijpen is niet nodig, ik prefereer de botte bijl.

• MiBe
Bedankt voor je input. Zijn er wellicht ook mensen die het toestel zelf in bezit hebben en er iets meer over kunnen vertellen? (verkapte kick)

Verwijderd

als je mazzel hebt kun je voor iets meer een xperia x10 of htc desire halen..

Verwijderd

ikzelf zou lekker voor de ZTE Blade gaan!

• pathfinder2k
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 17-10 22:32

pathfinder2k

is hier...

Een blade ligt simlock vrij bij bol.com voor 100. De bootloadr is al unlocked dus ff snel cm7 erop flashen en je vriendin heeft een toptelefoon voor weinig. Of een Gio voor 120, ook een prima telefoon.

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 00:35

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Dit topic gaat helaas nergens naar toe, vandaar dat dit soort "wat moet ik kopen" topics het niet vaak overleven in het forum. Deze ook niet, hier gaat een slotje op. Kijk ook eens in de pricewatch en lees reviews van het toestel waar je interesse naar uit gaat.

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.