Sindskort werk ik aan een aan een project waarbij we code testen op een development vps. Het project bevat Node.js, AS3. PHP en JS code. Er zijn een aantal bestanden waar meerdere mensen tegelijk aan werken. Omdat we aanpassingen testen op de development webserver, is het onhandig om bij elke aanpassing de repo van git te clonen naar onze testserver (lijkt me).
Aangezien zowel ik als het andere teamlid geen ervaring hebben met git, leek het mij handig om om advies te vragen op t.net. Wat is een goede aanpak van de situatie? Het hoeft niet per sé met git, alleen is dat volgens mij de enige degelijke tool. Ik vraag niet hoe git werkt, daar is google voor, maar ik ben op zoek naar de juiste aanpak/setup.
PS Ik weet niet of de titel en het subforum gepast zijn.
Aangezien zowel ik als het andere teamlid geen ervaring hebben met git, leek het mij handig om om advies te vragen op t.net. Wat is een goede aanpak van de situatie? Het hoeft niet per sé met git, alleen is dat volgens mij de enige degelijke tool. Ik vraag niet hoe git werkt, daar is google voor, maar ik ben op zoek naar de juiste aanpak/setup.
PS Ik weet niet of de titel en het subforum gepast zijn.