Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Straks Windows Server 2008 examen

Pagina: 1
Acties:
  • 1.337 views

• awaces
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 04-11 12:58
Zoals de titel zegt heb ik straks een examen van server 2008
Dit is een open boek examen en ik mag gebruik maken van internet...

Bij deze zou ik via deze weg willen vragen of jullie zich geroepen voelen om deze post vanamiddag in het oog te houden voor als ik eventueel even vast zit :P

Alvast bedankt

• kKaltUu
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 16-11 20:57

kKaltUu

Profesionele Forumtroll

Als jij examen doet, waarom moeten wij dan helpen? Jouw kennis wordt toch getoetst? :+

Bovenstaande is mijn post. Lees deze aandachtig, dank u wel voor uw medewerking.

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 00:21

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Ik denk niet dat dit de bedoeling is. Als jij de stof goed kent, komt het helemaal goed.
/moraalridder.

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

• awaces
Veel hulp van hier kan ik dus niet verwachten :P

• Fbarmentlo
  • Laatst online: 28-11 13:16
daar is google toch voor?

en Outerspace, ik ben het volledig met je eens hoor :) het lijkt mij niet de bedoeling om een 10 te halen,
openboektoetsen deed ik ook zonder boeken of internet, tot ik echt vast zat.. en ik durf te wedden dat 9/10 mensen bij een openboektoets waarbij internet gebruikt mag worden, zijn toets/examen ergens zal dumpen, om een ander het te laten maken.. :P iets wat nooit de bedoeling kan zijn.. JIJ moet het doen, wij niet O-)

maar alsnog, ik wil best proberen te helpen, ik beloof alleen niet dat ik meer weet als jou :P
mag ik vast een tijds-indicatie? :?
alvast succes

[ Voor 11% gewijzigd door Fbarmentlo op 24-11-2011 09:57 ]

• awaces
maar alsnog, ik wil best proberen te helpen, ik beloof alleen niet dat ik meer weet als jou
Mooizo :')
Maar het gaat me meer om tijdsgebrek... Dus op die manier verlies ik geen tijd :)

• awaces
Het examen start omstreeks 13u30

• MrHarry
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 28-11 08:36
heuh dit is dan vast geen officieel microsoft examen ;)

• awaces
Klopt, het is gewoon een school examen

• GQAH
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 28-11 00:22

GQAH

King Tux

Toevallig vanmiddag ook 70-640 toets op school. Maar zeker geen openboek toets. Vind het ook wel een beetje apart dat je gewoon internet er bij mag gebruiken...

GQAH - Good, Quick and Helpful

• awaces
Daarom dat ik niet zeker ben van mijn stuk ...

• GQAH
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 28-11 00:22

GQAH

King Tux

Heb je ook 70-640 of heb je een andere toets van 2008?

GQAH - Good, Quick and Helpful

• awaces
Geen idee?
Gewoon examen windows server 2008

Enkele onderwerpen die mogelijk kunnen gevraagt zijn :
DHC :
scope
exclusion range
reservation
authorize
scope & server options

Kan iemand hier kort en bondig info over geven...

• bas-r
  • Registratie: April 2005
  • Nu online
awaces schreef op donderdag 24 november 2011 @ 10:06:
Geen idee?
Gewoon examen windows server 2008

Enkele onderwerpen die mogelijk kunnen gevraagt zijn :
DHC :
scope
exclusion range
reservation
authorize
scope & server options

Kan iemand hier kort en bondig info over geven...
Dat staat toch gewoon in het handboek van je cursus?
Lui ok, maar dit slaat echt alles...

• awaces
Momenteel is het herhaling en zou ik beter opletten...
En aangezien ik geen handboek heb is dit allemaal opzoekwerk...

• bas-r
  • Registratie: April 2005
  • Nu online
awaces schreef op donderdag 24 november 2011 @ 10:10:
Momenteel is het herhaling en zou ik beter opletten...
En aangezien ik geen handboek heb is dit allemaal opzoekwerk...
Als je dit nu nog zou moeten opzoeken voor het examen van 13.30, is het misschien slimmer om eerst een cursus timemanagement/planning te volgen?

• JiBo
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 23-11 09:57
Ik zeur niet zo snel. Maar dit topic is toch wel het gene wat je echt NIET wilt zien op Tweakers.

Toets is om jouw kennis te testen. Als je het niet kan, jammer, moet je maar studeren. Het is al een open boek toets, dus hij is al mega eenvoudig. Als je dan ook nog eens de vragen hier wilt plakken zodat jij niet hoeft na te denken....

8)7 8)7 8)7

• acemoo
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 22:09
Als je tijdens de toets een probleem niet kan oplossen doormiddel van zelf zoeken, hoe denk je het dan in het bedrijfs leven te moeten doen wanneer er een probleem is?

Lijkt me het beste voor jezelf als je gewoon zonder onze hulp deze toets haalt.

• awaces
QQ

lol

• Mr. Awesome
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 26-08 18:34

Mr. Awesome

Vroeger hyptonize

Zulke posts geven tweakers ook echt meer motivatie om jou te helpen cheaten. 8)7

• awaces
Aan de reacties te horen heb ik hier toch niet veel aan ...

• JiBo
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 23-11 09:57
Jou toekomstige werkgever heeft er ook niets aan als je wel je toets haalt maar niet eens weet wat DHCP is en/of doet.

Kan je het wel jammer vinden dat niemand je wilt helpen, maar je vraagt het ook op de verkeerde plek.

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

awaces schreef op donderdag 24 november 2011 @ 10:21:
En niemand heeft iets aan jou. Als jij nu al niet in staat bent zelfstandig te leren en informatie te vergaren zal je nooit succesvol bij een bedrijf ingezet kunnen worden. Als jij constant al je collega's om hulp moet vragen omdat jij zelf niet met Google overweg kan, lezen te ingewikkeld is en nadenken te vermoeiend is lig je er echt snel uit.

Als jij op school een tentamen krijgt zal de stof die je moet kennen behandeld zijn en zal je ook hebben gehoord wat je van het tentamen kan verwachten. Je hebt waarschijnlijk ruim de tijd gehad om te leren en om te bedenken waar je informatie kan vinden.

Als je dit niet gedaan hebt verdien je het ook niet om je tentamen te halen. Open boek tentamens zijn bedoeld om grotendeels inzicht te toetsen en om te zorgen dat mensen geen feiten hoeven te stampen. Ze zijn niet bedoeld om de vragen naar een forum door te sluizen zodat je zelf niks hoeft te doen. Als je perse hulp wilt kan je een ander forum zoeken of een Tweakblog aanmaken.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

• awaces
zet hier dan maar een slotje op ...

• Rolfie
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 30-11 18:45
awaces schreef op donderdag 24 november 2011 @ 10:21:
En weer een papieren beheerder :X .

• ThijsWTF
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 30-11 18:09
Sjongejonge, wat een moraalridders hier. Blijkbaar heeft nog nooit iemand hier gespiekt tijdens een toets. Gun je medemens ook eens wat in plaats van zo individualistisch en moraalridderig te zijn.

Als ik de kennis voor handen had, had ik je geholpen. Succes!

Verwijderd

Ik ben om half 2 weer terug van de pauze, ik zal het topic wel in de gaten houden zodat ik je misschien kan helpen bij je vragen, goed? :)

En mensen ben niet altijd zo kritisch, hij geeft toch niet aan dat hij elke vraag hier komt posten, misschien weet hij wel 8 van de 10 vragen zelf en heeft hij moeite met enkele vragen, hij kan dan deze vragen toch hier posten en dan kunnen wij er fatsoendelijke antwoorden op geven.

Mocht je zelf namelijk met een probleempje zitten, ga je googlen maar mochen mensen het niet snel genoeg kunnen vinden post je zelf ook je probleem op tweakers mocht je vasthaken. Hetgene waar deze persoon denk ik "bang" voor is, is denk ik het tijdsgebrek.

Al om al sta ik wel voor je klaar kerel om je even op weg te helpen, misschien wel een idee op zelf het antwoord wat je denkt erbij te plaatsen zodat we misschien al kunnen zeggen of je dit zelf goed hebt.

Succes met je examen!

• Paul
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-11 11:06
ThijsWTF schreef op donderdag 24 november 2011 @ 11:39:
Sjongejonge, wat een moraalridders hier. Blijkbaar heeft nog nooit iemand hier gespiekt tijdens een toets. Gun je medemens ook eens wat in plaats van zo individualistisch en moraalridderig te zijn.
Ik gun mijn medemens (en dan vooral mijn collega's) echt heel veel; en dan vooral goede systeembeheerders!

Er zijn al prutsers genoeg die nog geen netwerkkabel van een bureaustoel kunnen onderscheiden; hoe eerder iemand die er niks van kan en er geen moeite in wil steken uit het vak verdwijnt (bij voorkeur dus al op school, heeft hij of zij zelf ook het meeste aan ...) hoe beter!

[ Voor 3% gewijzigd door Paul op 24-11-2011 11:58 ]

"Your life is yours alone. Rise up and live it." - Richard Rahl
Rhàshan - Aditu Sunlock

• LuNaTiC
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Ik wil je wel helpen!

Garandeer alleen niet dat je het dan gaat halen :+

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

• ralpje
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 29-11 10:08

ralpje

Deugpopje

LuNaTiC schreef op donderdag 24 november 2011 @ 11:59:
Ik wil je wel helpen!

Garandeer alleen dat je het dan niet gaat halen :+
ftfy.

Freelance (Microsoft) Cloud Consultant & Microsoft Certified Trainer

• Quiksilver
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 07-06-2022
Ik help je ook wel O-) :+

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Als ik de kennis voor handen had, had ik je geholpen. Succes!
Leuke instelling :D
Stel je voor dat je tandarts ook alle toetsen had afgekeken en voor het aftekenen van de gemaakte vullingen gewoon de gebitsmodellen van z'n studiegenootje had ingeleverd.

Of dat ik wel mijn theorie-examen voor het rijbewijs had gehaald, maar niet wist dat voetgangers die rechtdoor gaan voorrang hebben.

Ben zelf absoluut geen moraalridder, maar ik schrik er wel van dat toekomstige beroepsbeoefenaars zo'n instellling hebben. Frauderen is dus iets 'normaals' blijkbaar :?

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

• frumper
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 00:18
Internet mogen gebruiken bij een examen... het moet niet gekker worden!
Dan ga je met alle examenkandidaten in een chatroom zitten toch?

Life is what happens while you're busy making other plans

• Stukfruit
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
Is goed, maar met zulke uitspraken verwachten we hier natuurlijk wel dat een gemiddelde tweaker morgenmiddag even je huis mag verbouwen tot een luxe villa. De resultaten zijn uiteraard niet te garanderen omdat niemand van ons hiervoor heeft geleerd, maar we hebben wel allemaal Wikipedia dus dat komt vast helemaal goed :Y

Dat zit wel Schnorr.

• Toppe
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 22:05

Toppe

Oké ✅

Hmz, dit is inderdaad wel heel erg raar.

Als ik het goed begrijp heb je dus geen boek gehad? Dan moet jij je kapot schamen. Je had ook zelf op school kunnen aangeven dat je geen les materiaal hebt ontvangen, dan moeten ze het regel of het examen uitstellen.

Wij hebben ook alles moeten leren, deels met de hulp van mede-tweaker, tuurlijk kan hulp vragen als je problemen hebt met een bepaald onderwerp, we zullen dan helpen waar we kunnen. Maar om een heel examen om hulp vragen, gaat mij wat ver.

Edit: Er kan wel gevraagd gaan worden of wij nooit hebben afgekeken, ik heb dat één keer gedaan, toen was ik dik gezakt.

Vergelijk het eens met auto rijden, je kan toch niet de examinator omkomen om je rij bewijs te halen? (Ja, sommige vrouwen proberen het met hun lichaam)

Deze jongen heeft wél humor!

[ Voor 23% gewijzigd door Toppe op 24-11-2011 13:05 ]

Donstil: Je moet kopen wat je wilt hebben. Niet wat je nodig hebt!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Succes met je examen zometeen! :Y)

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

• Equator
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 28-11 20:09

Equator

Crew Council

#whisky #barista

8)7

[ Voor 14% gewijzigd door Equator op 25-11-2011 12:38 ]

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.