Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Verwijderd

Topicstarter
Heb nu HTC radar. zeer leuk ding. heb nu enkel wifi, doch binnenkort 3g.
heb wel nog niet gevonden hoe je gsm zo instelt dat die dan eerst op wifi gaat (indien beschikbaar) en dan pas op 3G ? Kan iemand me helpen hierbij ?

Verwijderd

Gewoon Wifi aan zetten. Als dat niet beschikbaar is gaat hij op 3G.

• WingsOfFury
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 16-10-2018
Hij kiest inderdaad altijd automatisch voor WiFi, maar let er op dat je het alleen gebruikt op een sterke verbinding. Heb zelf het probleem dat WiFi af en toe wegvalt of heel zwak is, en dan werken apps als WhatsApp zeer instabiel.

Uit wanhoop ben ik op een gegeven moment dus maar permanent met 3G gaan werken. En om het nu nog beter op te lossen: 2e router in huis om weer WiFi te kunnen gebruiken :)

Wil je overigens zeker weten dat je altijd op WiFi zit, dan zul je 3G uit moeten schakelen.

Verwijderd

Topicstarter
dank voor de feedback.
maar hoe schakel je 3G uit, vind nergens bij instellingen iets over 3G. Komt dat omdat ik op dit moment nog geen 3G abonnement heb ? of kan je dit enkel via je provider ( proximus) hetgeen ik na 3 dagen gsm gebruik gedaan heb, want ik kon wel op internet toen, maar dat zal dan betalend per minuut geweest zijn ....

nu goed, ga voor abonnement gaan /proximus 250MB /maand. zou moeten genoeg zijn . doe voornamelijk emails via outlook syncen en internet wat browsen zonder echt grote zaken te downloaden..

• Joost1991
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 13-11 13:26
Er zal denk ik nooit letterlijk '3G uitzetten' staan, maar meer iets in de trend van Data Connectie uitzetten.

Eerste hit bij Google geeft deze pagina:
http://answers.microsoft....8c-45da-956a-8c3a4570877e

Volgens mij verwachten ze bij Tweakers namelijk dat je zelf eerst wat research doet ;)

Macbook Pro 16" 2021 -  iPhone 14 Pro Max Deep Purple 256GB -  Apple Watch Ultra 2 Black Titanium Case -  iPad Pro 11" M4 Space Gray 256GB -  Apple TV 4K 32GB

Verwijderd

Topicstarter
had al wat research gedaan , ook in de wp handleiding, maar voor de radar niet direct oplossing gevonden..
rare is dat ik nu via instellingen, dan mobiel netwerk, wel de opties zie om 3G in/uit te scakelen , roaming al dan niet toe te laten etc...
vreemd, want dat is er pas sinds vandaag...mogelijks omdat ik sinds vandaag 3g abo heb ? of heb ik daar zo over gekeken....
soit probleem solved,
Pagina: 1