Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo, eerste bericht op Tweakers en meteen een vraag.

Ik heb 2 jaar geleden de fout gemaakt om, met een ingewikkelde weg, een 3 jarig abbo af te sluiten bij Vodafone. Nu is mijn broers abbo afgelopen en die wilt nog graag ze Blackberry houden, nu dacht ik:

Kan ik die verlengen met een iPhone 4s, hij die aan mij geeft en dan dat hy ze Blackberry houd met ze Blackberry internet en dat ik mijn abonnement omzet naar een iPhone abonnement. Iemand hier ervaring mee.

Want volgensmij is dat laatste mogelijk
Hoor het graag!

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 23-11-2011 21:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funkeey
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 15-09 22:34
Welkom Glexx,

Ik durf het niet met zekerheid te zeggen, maar ik denk niet dat dit kan. Je hebt nu eenmaal dat abonnement afgesloten en die zullen ze ook gewoon laten staan. Je zit dus vast tot het einde van je looptijd als ik mij niet vergis.

PS. Let voor het gemak van anderen wel op het stuk wat je geschreven hebt, er missen namelijk wat woorden hier en daar en dat leest lastig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F.West98
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 02:24

F.West98

Alweer 16 jaar hier

Ik denk het niet, een abonnement is persoonsgebonden. Als ze allebei onder de zelfde naam staan zou het misschien kunnen, ik denk het eigenlijk niet.

Wat wel kan is het abonnement gewoon door laten lopen, want het loopt door tot jij opzegt. Dat lijkt mij de oplossing, ook nu met al die ongunstige voorwaarden

2x Dell UP2716D | R9 7950X | 128GB RAM | 980 Pro 2TB x2 | RTX2070 Super
.oisyn: Windows is net zo slecht in commandline als Linux in GUI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miyamoto
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 12:52
Natuurlijk weten ze dit bij Vodafone veel beter dan bij Tweakers. Waarom leg je het Vodafone niet voor?

Of je gebruikt onze vriend Google:

Kan ik mijn abonnement overdragen aan iemand anders?
Ja, dat kun je direct regelen in My Vodafone onder Persoonlijke gegevens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Heb mijn tekst aangepast. Het ligt iets anders. Wij hebben allebei hetzelfde abonnement op dit moment. En allebei BB Internet. Nu is mijn broers abbo afgelopen en kan deze verlengd worden. Broer wil zijn BB blijven houden en ik wil graag een iPhone. Broers abbo verlengen met iPhone, ik iPhone nemen en broers BB houden?

Daar gaat het om, word het zo duidelijker?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 16:19

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Welkom op GoT :)

Wat heeft je ervan weerhouden Vodafone te bellen? Die kan je zo vertellen of je broer jouw abbonnement kan overnemen en jij de zijne. Ik kan me alleen niet voorstellen dat dat gaat tenzij je ook zijn SIM en dus ook zijn telefoonnummer overneemt.

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ga ze morgen even bellen, laat de uitslag hier weten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimster
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11:23
Ik denk dat het wel kan. Volgens mij bedoel je gewoon dat hij zijn abonnement houdt en jij die van jou. Niks met contractovername te maken dus.
Blackberry internet moeten ze zo kunnen omzetten naar een standaard internetabonnement of andersom.
Pagina: 1