Huidige waarde

Pagina: 1
Acties:
  • 278 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soulaiman
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 26-11-2024
Ik had graag geweten hoeveel de Mac Pro van mijn broer nog waard is.

Het gaat hier om het eerste model, uit 2006 met 2* Intel Xeon Dualcore's. Standaard zat er 1GB DDR2 667 geheugen in, maar dat is nu 2GB van hetzelfde type. Verder beschikt hij nog over een nVidia Geforce 7300GS.
Ik weet niet of de standaard HDD nog aanwezig is (250gb), maar er zit een Hitachi Deskstar 24/7 1TB HDD in en ik denk dat er zelfs een 2de Seagate 1TB HDD in zit, maar dat kan ik niet met zekerheid zeggen.

De Mac werd vooral gebruikt voor muziekproductie en creatie en is uitgerust van een Appogee Symphony 32 geluidskaart (http://www.bax-shop.nl/in...face/product-details.html) ter waarde van 616€ (in de tijd 1000€).

Verder zit er nog software op als Logic Express (met licentie).

Gelieve hieronder reacties na te laten met wat jullie ervoor zouden geven. Ook zonder de Appogee kaart...

[ Voor 12% gewijzigd door Soulaiman op 23-11-2011 20:50 ]

I7 960 @ 4.2Ghz-Coolit eco alc c240-2*HD6850 CFX-CM690II-6GB Corsair Vengance ram cl8-2*OCZ SSD in Raid0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• filenox
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 31-07 10:23
Dus om even een overzicht te krijgen:
  • 2 Xeon dualcores
  • 2GB DDR2 RAM
  • Geforce 7300GS
  • 2 TB opslagruimte
En dat allemaal in een Mac Pro kast... Ik gok dat je er nog zo'n 350euro voor zult krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Hier op GoT doen we niet aan taxatietopics, omdat het taxeren van hardware prima zelf te doen is door o.a. op marktplaats, V&A, tweedehandsmac.nl te kijken. Dit topic daarom op slot.

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Dit topic is gesloten.