Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb dit spel nu al een jaar en heb het pas vorige week uitgespeeld. Van veel mensen die hetnspel ook hebben weet ik dat ze zeggen dat ze het vaag en stop vinden. Zelf vind ik het een leuk spel, vooral omdat geen geweldig goede gamer ben en ik liever spellen speel die ik wel kan. Maar ik vroeg me af wat anderen hier van vinden.

Verwijderd

Ten eerste zal ik melden dat ik een behoorlijke Disneyfan ben en ook minstens per jaar 1 van de grotere parken bezoek om aan te geven hoe ik de game benaderd heb.

De game vond ik erg tegenvallen met slechts enkele goede kanten. Ik zal de voor en nadelen opsommen.

Pluspunten
  • goede muziek. De muziek was sterk en een 'twisted' versie van bepaalde parkdeuntjes was erg sterk.
  • het concept en verhaal was goed
  • Oswald kwam er door terug na een erg lange tijd
  • veel leuke knipogen naar zowel Disney als naar games en de Disneyparken
  • Erg toffe unlockables. Daar wil je wel moeite voor doen
  • Leuke bosses
  • De 2D tussenlevels zijn leuk bedacht en uitgewerkt
Minpunten
  • De camera was erg verwarrend en het vervelende ervan begon al in a Small World
  • Het concept van maken en vernietigen van platforms/muren om verder te komen was leuk maar doordat er duidelijk te zien was wat wel en niet weg kon haalde dat een groot deel van de verrassing weg.
  • Veel fetch-quests die het spel kunstmatig rekken
  • De 2D levels zijn leuk maar het wordt vervelend dat je ze elke keer moet doorlopen als je naar een wereld wil gaan
  • Geen voice acting is een enorme tegenvaller. Sinds Kingdom Hearts 1 ben ik er aan gewend geraakt dat de officieele Disney VA's de dialogen inspreken waardoor de KH games meer als een interactieve Disney-Ervaring aanvoeler. Dit miste ik erg bij EM. Of het aan het geld of aan de Wii zelf lag weet ik niet maar Banjo-Kazooie taal was een domper. Juist de aankleding maakt Disney-attracties zo speciaal.
  • De game was heel wat schattiger geworden dan de oorspronkelijke Steampunk conceptart liet zien. Zelf prefereerde ik die stijl.
  • De wereld zou vol zitten met 'vergeten' Disneyfiguren. Naast Oswald en the Mad Doctor zitten die dus niet of nauwelijks in de game. Creaties zoals Robo-Goofy reken ik niet mee. Er zijn genoeg figuren te bedenken om er desnoods met een cameo in te verwerken maar dit is niet gebeurd.

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Ik neem aan dat de TS nog flink uitgebreid gaat worden?

• MaximusTG
  • Registratie: April 2003
  • Niet online
(overleden)
Tis gewoon een te lineair, saai, te makkelijk, suf spelletje geworden; precies datgeen wat het volgens alle previews zeker niet zou worden. Een donker avontuur met Mickey. Not.

Zin in pizza? Probeer 'mijn' pizzarecept eens! Laatste versie pizzarecept Blog:KookKompas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26

psychoclown

Back in black

Van een TS wordt wel verwacht dat de TS enige (basis) informatie van het spel bevat.
Ik neem aan dat je dit nog zult uitbreiden?

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream