Goedenavond weer
Ik wou vandaag een extensie voor Safari schrijven, niets speciaals, gewoon voor prive-gebruik.
Het enige wat het (momenteel) moet doen is een formulier invullen. In javascript zou dit gewoon dit zijn dus;
En omdat de extensies in Safari ook met javascript werken is dit mijn huidige code;
Dit zijn de interface-eigenschappen:

Helaas doet dit script gewoon niets
Heeft iemand wat advies? Ik heb al verschillende websites afgezocht naar een oplossing maar helaas, jullie zijn mijn laatste hoop.
Ik wou vandaag een extensie voor Safari schrijven, niets speciaals, gewoon voor prive-gebruik.
Het enige wat het (momenteel) moet doen is een formulier invullen. In javascript zou dit gewoon dit zijn dus;
JavaScript:
1
2
3
4
5
| <script type="text/javascript"> document.getElementById("first").value = "test"; </script> |
En omdat de extensies in Safari ook met javascript werken is dit mijn huidige code;
JavaScript:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
| <script> safari.application.addEventListener("command", performCommand, false); function performCommand(event) { if(event.command === "go") { document.getElementById("first").value = "test"; } } </script> |
Dit zijn de interface-eigenschappen:

Helaas doet dit script gewoon niets