Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik schrijf momenteel een artikel over het fenomeen "de mediastreamer", wat voor veel mensen nog vrij onbekend is. Een deel van dit artikel zal gaan over, of de mediastreamer in 2012 aan bekendheid zal toenemen en in hoeverre wij de dvd-speler links gaan laten liggen.

Ik zou graag de mening horen van mensen die hier meer over weten, ik ben zelf niet echt technisch dus geen moeilijke termen please.

Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Wat is er nieuw aan een mediastreamer? Dat soort apparaten zijn al jaar en dag op de markt. Dus ik zie niet hoe dit nieuw is. Mediaplayers met of zonder interne HDD staan al redelijk veel in de PW en zijn een alternatief voor HTPCs waar ook al heel wat hardware voor op de markt is.

Dus tenzij je echt een nieuw aspect wil beschrijven van een mediaspeler/streamer wekt het op mij de indruk dat je hiermee 5 jaar te laat bent eigenlijk. DVDspelers zie ik bij de meeste mensen al niet meer in gebruik. Gewoon een HTPC die z'n data van een NAS afhaalt, of elders via een share of via de eigen interne HDD. Dan hoef je ook geen optische media meer te gebruiken, wat duur is, veel tijd kost en waarvan de levensduur beperkt is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 20:21

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

Welkom op GoT Maimekn,

Ons forum heeft veel info over diverse streamers en bijbehorende ervaringen. Ik raad je dan ook aan om in de betreffende topics een kijkje te nemen.

Het simpel droppen van een vraag doen we niet. Dat kun je ook opmaken uit Het algemeen beleid .

Succes!

[ Voor 9% gewijzigd door Michael Knight op 23-11-2011 20:23 ]

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Dit topic is gesloten.