Toon posts:

Minecraft server hulp nodig?

Pagina: 1
Acties:
  • 122 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
hallo,

het is mij opgevallen dat sommige mensen problemen hebben met het runnen van hun MC server ( wat absoluut geen schande is!) en ik bied gratis mijn hulp/advies aan.
Dus mocht je vragen hebben: mail, DM of contacteer me gewoon en ik zal kijken wat ik kan doen om te helpen.
Ik weet natuurlijk ook niet alles maar ik heb zelf 1 jaar lang me eigen server met veel plezier en succes gedraaid!
Dit filmpje is door mensen op mijn server ( als verassing voor mij) gemaakt: YouTube: Blockcraft Tour - Part 1 ( dit is wat ik heb bereikt had na 2 maanden de server online te hebben staan)
Natuurlijk vraag jij je af waarom iemand zo graag en gratis wil helpen, hier is een simpele reden voor: ik heb mijn server moeten stoppen vanwege geld problemen maar ik vond het zo geweldig leuk om te doen dat ik heb besloten mensen ermee te gaan helpen zodat ik teminste nog een beetje in "aanraking" kom met het MC server gebeuren.

Knip

[ Voor 41% gewijzigd door PWM op 23-11-2011 19:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Wellicht goed bedoelt, maar dit is niet toegestaan.

We zijn er om elkaar te helpen op het forum. Het staat je absoluut vrij om je kennis te delen in het Minecraft topic

Dit topic is gesloten.