Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[fp/feat] Review-score rating

Pagina: 1
Acties:

• kwinvdv
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 14-07 23:18
Als je producten met elkaar vergelijk en ook de score mee neemt, loop je altijd de kans dat een product maar door een iemand als zeer goed beoordeeld is, maar omdat die gene misschien geen goed referentie kader heeft zou het kunnen dat dat een vertekend beeld is.
Daarom had ik het idee om de score ook een score te geven. Bijvoorbeeld door de som te nemen van alle sterren van alle reviews die voor dat product gegeven zijn. Of een andere manier waarbij ook het aantal van alle reviews wordt mee genomen, omdat alleen de uitgebreidere reviews met sterren kunnen worden beoordeeld.
Ik hoop dat jullie hier iets mee kunnen.

• Rataplan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Rataplan

per aspera ad astra

Dit lijkt mij over user reviews te gaan en niet over de redactionele content > schopje van Geachte Redactie naar Lieve Devvers :)

Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.

• kwinvdv
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 14-07 23:18
Ok, bedankt. Had eerst niet helemaal de structuur door, dacht eerst door te zoeken naar het feedback forum, dat ik goed zat.

Heb net ook nog even de FAQ van Lieve Devvers door gelezen en er zou dus eigenlijk ook nog [fp/feat] voor de titel moeten staan...

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 03-11 10:25

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Bij deze dan. :)

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana