Toon posts:

"[V&A] Wijziging User Review - Ctgras vapo_chiller"

Pagina: 1
Acties:
  • 270 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Betreft advertentie: EVGA 8800 GTS

Wat is er volgens mij gebeurd?
Ik heb een EVGA 8800 GTS tegen elk aannemlijk aanbod te koop gezet. Binnen een paar uur had vapo_chiller een reactie geplaatst. Hier heb ik min of meer direct op gereageerd.
Hierna een paar dagen niets meer gehoord tot ik op 9 nov weer een reactie kreeg met de vraag hoeveel de verzending naar BE zou kosten. Dit heb ik netjes voor vapo_chiller uitgezocht en heb deze reactie via React en DM naar vapo_chiller verzonden.
Vapo_chiller heeft hierna contact met mij gezocht via DM maar ik kon niet reageren omdat ik een weekendje weg was. In dit weekend heeft vapo_chiller mij 4 DM's verstuurd waar ik niet op heb gereageerd. Nu begrijp ik dat het niet netjes is om niets van mij te laten horen, maar ik ging er vanuit dat er geen haast bij was omdat vapo_chiller zelf ook niet dagelijks reageerde op mijn reacties.
edit: Het was tevens mogelijk mij via email te bereiken maar dit is niet gebeurd.

Na terugkomst heb ik gelijk (maandagavond) gereageerd op vapo_chiller zijn dm's met de mededeling mijn kaart aan een vriend geschonken is omdat zijn videokaart het dat weekend had begeven. Blijkbaar was deze reactie niet voldoende derhalve hij mij die avond 1 ster heeft gegeven voor communicatie met de volgende mededeling:
  • bied direct zijn vraagprijs, zeer moeizame communicatie. Blijkt dat hij toch maar de vga aan ne maat heeft verkocht.
Na mededelen dat ik deze kaart heb weggegeven heeft hij de reactie aangepast naar ".. verkocht/gegeven."

Ik vind deze beoordeling nog steeds niet terecht vanwege de volgende punten:
  • Ik heb twee maal snel gereageerd op vapo_chiller zijn reacties
  • Ik heb voor vapo_chiller een kwartier van mijn tijd besteed aan het uitzoeken naar de tarieven van NL->BE verzendingen
Via dezelfde PM als onze communicatie over de betreffende kaart heb ik vapo_chiller op de hoogte gebracht van dit topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danot
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online
Ik weet niet hoever jullie overeenkomst was, maar als je een prijs hebt afgesproken is het niet netjes om dan de koop niet door te laten gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Borromini
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

Borromini

Mislukt misantroop

Langs de ene kant kan ik me voorstellen dat hij zich bedrogen voelt, als er langs de andere kant nog geen expliciete verkoopovereenkomst was (in de trant van: laat me weten hoeveel de verzending kost, dan maak ik het totale bedrag over), heeft hij weinig reden tot klagen. Het was inderdaad wel zo netjes geweest van jouw kant uit om duidelijk te vermelden dat je een paar dagen niet bereikbaar zou zijn. Daartegenover stond dan weer dat hij eigenlijk had kunnen proberen mailen in plaats van DMs te sturen waar geen antwoord op kwam...

Ik heb zelf ooit zo'n beoordeling gehad van iemand die me mailde met een belachelijk bod, en dat heb ik genegeerd. Daags erna gaf hij mij een slechte beoordeling omdat ik niet reageerde op zijn mails.

Got Leenucks? | Debian Bookworm x86_64 / ARM | OpenWrt: Empower your router | Blogje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ter verdere info, ik ben nooit tot een verkoopovereenkomt overgegaan, ik heb hem alleen geinformeerd over eventuele kosten van de verzending.

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 23-11-2011 16:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Nog steeds niets vernomen van de Tweaker in kwestie. Moet ik hem nu een herinnering sturen? Kan er verder niets van vinden in de FAQ.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 08-10 20:47
Nee, je hebt genoeg gedaan. Komt in orde.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.