Toon posts:

Mijn ideale tv?

Pagina: 1
Acties:
  • 275 views

Verwijderd

Topicstarter
Ik wou jullie vragen of jullie kunnen helpen om een goede pc te vinden. Ik game er helemaal NIET op maar ik ben een normale gebruiker die soms ook Photoshop gebruikt.
Mijn budget is max 500 euro. Ook al ik er niet op game wil ik wel een goede pc.

Ik heb erover nagedacht om zelf een pc te bouwen (nooit eerder gedaan) .Op tweakers heb ik dit gezien en ik wou vragen of dit mijn ideale pc is. reviews: Tweakers.net Best Buy Guide: editie november 2011

Ik heb deze topic gemaakt omdat ik zelf niet zoveel verstand heb van computers, vandaar dat ik om jullie hulp vraa

• destroyer6670
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 20-01 13:37
Titel "Mijn ideale tv" en je zoekt een goede pc? Volgens mij klopt de titel niet helemaal ;)

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Als die PC die daar beschreven is voldoet aan je eisen, dan is het een prima ding. Kijk ook eens in: *LET OP* - Wat moet ik kopen
Dat topic icm een beetje inleeswerk kunnen je prima op weg helpen :)

Verwijderd

Topicstarter
Sorry ik zat met me gedachten ergens anders. Maar het lukt me niet om de titel te veranderen!

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Dat klopt, topictitels kun je niet veranderen, daarvoor kun je een TR aanmaken met 't handje bovenaan 't topic.

• Thandor
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22:15

Thandor

SilverStreak

Zie het topic waar Terw_Dan het over heeft en lees je in over de laatste stand in de hardware-wereld. In het subforum Complete Systemen & Laptops vind je zogenaamde [BBG Aanschaf]-topics. Deze topics zijn een verlengde van de Best Buy Guides die je zelf al gevonden had :). De Best Buy Guide-systemen zijn op zichzelf al goede systemen maar voor het laatste beetje fine-tuning kun je in de [BBG Aanschaf]-topics terecht :).

Lees de Best Buy Guide even door. Kijk ook bij de systemen die duurder/goedkoper zijn en dan valt meteen op wat er anders is aan de systemen en krijg je een beter inzicht van wat er speelt. Het kost even wat leeswerk maar dan ben je meteen een heel stuk wijzer ;).

Profiel | https://thandor.net - hardware
And the rest of us would be carousing the aisles, stuffing baloney.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.