Aanbiedingen voor HDD's

Pagina: 1 2 3 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De Samsung Interne SSD 830 Series - 128 GB (MZ-7PC128B/WW) is nu te koop met €40 korting, ofwel 29%!

Deze aanbieding duurt vanaf nu nog anderhalve dag.

http://www.pixmania.nl/nl...l?srcid=556&CodePromo=oui

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Termi
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14:21
Verwijderd schreef op maandag 04 juni 2012 @ 12:00:
De Samsung Interne SSD 830 Series - 128 GB (MZ-7PC128B/WW) is nu te koop met €40 korting, ofwel 29%!

Deze aanbieding duurt vanaf nu nog anderhalve dag.

http://www.pixmania.nl/nl...l?srcid=556&CodePromo=oui
Scheelt 1 euro met Azerty volgens de pricewatch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jolly_Jumper
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 14:03
Voor de kleine meerprijs zou ik 'm liever bij een betrouwbare tent kopen, aangezien kopen bij Pixmania niet altijd vlekkeloos verloopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Termi schreef op maandag 04 juni 2012 @ 12:03:
Scheelt 1 euro met Azerty volgens de pricewatch.
Ik zie hier dat het een euro of 8 scheelt, maar ook dat zou ik zeker over hebben voor een betrouwbare tent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KlaasjeNL
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 19-09 15:03
Gisteren maar even die HDD bij de Aldi gekocht. Paste wel mooi bij de PC die ik erbij haalde... :P

Vreemde was dat de omschrijving in de folder en op de website niet helemaal duidelijk was. Daar werd gesproken over een USB 2.0 compatible schijf. Dat gaf ik ook aan bij de kassa toen men mij vroeg of ik er geen schijf bij wilde hebben. Ze haalden de schijf tevoorschijn waarbij het gewoon een USB 3.0 schijf bleek te zijn, die tevens backwards compatible is met USB 2.0 aansluitingen.

Niet zo handig geadverteerd dus...
Pagina: 1 2 3 Laatste

Let op:
Dit topic is bedoeld om elkaar te wijzen op aantrekkelijke, maar redelijke aanbiedingen. Dus zie je een aanbieding, zorg er dan voor dat je weet dat het daadwerkelijk een aanbieding is, voordat je hem in dit topic plaatst. Dit voorkomt discussies in het geval van een verkeerde prijsstelling.