Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

MP3 Files niet meer te bewerken!

Pagina: 1
Acties:

• FSXnoob
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 23-08 10:11
Geen idee of ik in het goede forum gedeelte zit maar goed = )

Ik zit sinds kort met het probleem dat ik de mp3's niet meer kan wijzigen ( rechter muisknop en dan.. )
Ik krijg nu ineens dit, geen idee hoe of wat dit is, maar hoe krijg ik me oude manier van mp3's (naam) bewerken weer terug, iemand een idee?

Afbeeldingslocatie: http://i42.tinypic.com/219w284.jpg

Verwijderd

zit je niet in het verkeerde forum: Non-Windows Operating Systems
browser, opensource, windows xp, firefox, internet explorer 8, windows: Client Software Algemeen

[ Voor 50% gewijzigd door Verwijderd op 23-11-2011 15:11 ]

Verwijderd

Inderdaad deze moet verplaatst worden

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 21-11 21:30

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
tikje naar de buren

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

• Starke
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 23:36
En als je HashTab nou is deïnstalleerd gezien die op de plek zit om eigenschappen van muziekfiles aan te passen.

Behalve dat ik ook de Security (Beveiligings) tab bij je mis die je standaard in ieder geval deze in Windows 7 (en waarschijnlijk Vista) hebt.

Als je eerst eens verteld welk besturingssysteem je hebt en sinds wanneer het probleem is op gaan treden (hoewel ik denk dat het na de installatie van HashTab is gekomen). en misschien belangrijkst van allemaal je topic aan het Het algemeen beleid #topicplaatsen aanpast.

• FSXnoob
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 23-08 10:11
Nu je het zegt ja, de beveiligingstab is ook spoorloos terwijl die er wel was vroeger. Nu heb ik HashTab verwijdert maar dat hielp niks, zie nu alleen de optie Algemeen & Vorige versies staan, ook weer zonder beveiligingstab..

i7 870
MSI P55A-GD65
4gb memory
Asus GTX560 OC
Vista 64 met AVG security 2011.

Grote kans dat het door HashTab komt of kwam, die is nu weg maar de oude settings zijn dus nog niet terug..
Pagina: 1