[LG Optimus 2X] Telefoon gaat uit in oplader/cradle

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spiritual89
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 12-08 13:25
Ik gebruik al een tijdje een cradle om mijn LG Optimus 2X in op te laden. Ging altijd gewoon naar behoren en nu constateer ik ineens dat als ik 'm uit zijn slaapstand wil halen dat hij gewoon helemaal uit is. Dan moet ik de batterij eruit halen en opnieuw erin en DAN kan ik hem pas weer aan doen.

Hij draait momenteel CyanogenMod 7.1 Android version 2.3.7

Meer mensen last van dit vreemde verschijnsel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Ik heb de naam van het toestel toegevoegd aan de titel.

Wat gebeurt er als je hem met een kabeltje oplaadt?

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spiritual89
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 12-08 13:25
pven schreef op woensdag 23 november 2011 @ 13:50:
[mbr]Ik heb de naam van het toestel toegevoegd aan de titel.[/]

Wat gebeurt er als je hem met een kabeltje oplaadt?
Ik heb de time-out even op 60 sec. gezet, scherm gaat dan uit en als ik op het aan/uit knopje druk dan gaat hij wel weer aan. Eerst stond deze op 30 minuten omdat ik het vervelend vond dat het scherm zo snel uitgaat.

Zit nu weer in de cradle, ben benieuwd.

O ja, bedankt wijziging titel. :)

Nou ja, nu doet ie het ineens gewoon weer. Vreemd allemaal weer zeg!! Ik heb hem echt 3x achter elkaar opnieuw op moeten starten (batterij eruit en weer erin) voordat ik deze topic startte.

Toen je voorstelde om hem met een kabeltje te proberen toen kreeg ik ook ineens weer de melding op mijn telefoon dat hij verbonden was d.m.v. USB en dat heeft hij sinds de CM update ook niet meer gedaan.
Toen gaf mijn pc de melding dat LGE Android Platform Composite USB Device niet goed was geïnstalleerd, dus ik deze ook weer opnieuw installeren maar helaas. De melding op mijn telefoon kwam ook niet meer terug.

Heb mij ooit laten vertellen dat je na de CM 7.1 update LG PC Suite ook niet meer kan gebruiken.

[ Voor 47% gewijzigd door Spiritual89 op 23-11-2011 14:30 ]