Verwijderd

Topicstarter
We hebben net een Philips PFL7676 televisie aangeschaft. Doet het uitstekend. Mooi beeld en mooie uitstraling. Vandaag geprobeerd on internet toegang te realiseren. Via een draad netwerkaansluiting gaat dat prima. Maar wifi krijg ik niet aan de gang.
Volgens 'help' moet ik een usb adapter pta1 gebruiken. Via aldi een usb wifi dongle aaangeschaft, maar krijg deze niet geïnstalleerd. Weet iemand of dit werkend te krijgen is, of moet is een andere usb wifi kopen.

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Ik geloof dat Philips per TV wel aangeeft welke WiFidongles bruikbaar zijn. Heb je daar niet een lijstje van dat je kunt bekijken en zorgen dat je er eentje hebt die in elk geval ondersteund wordt. Ik meen dat je daarmee het probleem wel kunt fixen.

• mr.paaJ
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 08-02 11:39

mr.paaJ

generatie cmd+z

Volg de 'help' instructie dan op: koop de PTA01 WiFi adapter... die is van Philips zelf en is de enige die werkt. Kost je zo'n €50.

gewoon een kabel gebruiken is goedkoper en werkt beter trouwens.

[ Voor 53% gewijzigd door mr.paaJ op 23-11-2011 13:37 ]

liever de tong gebrand dan lauwe soep

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 02:37

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

Een willekeurige zal niet direct werken op een Philips... vriend van em heeft er ook verschillende geprobeerd, maar uiteindelijk een kabel gebruikt, aangezien zo`n officiele dongle veel duurder is.

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A