hoe mijn ping verhogen?

Pagina: 1
Acties:

• NickyB13
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 12-07-2023
Ik weet dat het een rare vraag is omdat meestal de ping juist zo laag mogelijk moet zijn maar het gaat om de lag compensation in mw3 die ik speel op de ps3.

Omdat ik een snellere verbinding heb dan 99% van de spelers loop ik dus bijna altijd een seconde of of meer achter en word het spel zo goed als niet speelbaar. Daarom vroeg ik me af of er een manier is of dat er een programma is waarom je je ping kan verhogen. De mijne zit tussen de 10 en de 15 ms maar ik wil hem graag constant rond de 100 ms hebben. Ik heb al geprobeerd een video te streamen of een groot bestand te downloaden maar dan gaat mijn bandbreedte omlaag en de ping blijft nagenoeg hetzelfde.

Ik heb geprobeerd iets te vinden met google maar het gaat uiteraard alleen maar over de ping verlagen. Het is te gek voor woorden dat het op deze manier moet maar als het mij helpt is het goed toch?

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12:14

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

99% van Nederlandse adsl-lijntjes zitten rond die 10-15ms, maar heb je dit gemeten op 1 van de PS3 servers of gewoon een random ping naar een random site in Nederland?

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Mike2k
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 09-02 15:59

Mike2k

Zone grote vuurbal jonge! BAM!

Als je je ping omhoog wilt gooien zou ik een amerikaanse proxy gebruiken ofzo...

You definitely rate about a 9.0 on my weird-shit-o-meter
Chuck Norris doesn't dial the wrong number. You answer the wrong phone.

• Blisterin_Bull
  • Registratie: Juni 2000
  • Nu online

Blisterin_Bull

⭐⭐⭐⭐⭐

Zet een usenet download aan terwijl je zoekt naar een game of in lobby zit. Zodra de map wordt geladen zet je de usenet download op pauze.

Systeem specs

• Joindry
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 12:28

Joindry

- I'm afraid I can't do that -

Wat je mij eens moet uitleggen is hoe een snelle ping ervoor zorgt dat je een seconde achterzit?

Wat bij mij zorgt voor hogere ping is niet downloaden, maar uploaden. Ik kan downloaden aan 1M/s zonder problemen, maar van zodra ik 100k upload is het ping X3

• thegve
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 25-12-2025
Misschien kan je hier iets mee:
http://www.netlimiter.com/news.php?id=42

Ik gebruik @ work ook weleens iets om bandbreedte en latencies mee te simuleren, wij bieden centraal diensten aan en dan is het weleens handig om te weten hoe klanten met een bagger ADSL lijntje dat ervaren. Weet even niet meer hoe dat heet maar daar gebruiken we een dedicated PC (pentium 4) voor met 2 netwerkkaarten, dus dat lijkt me sowieso een beetje overkill voor jou.

• Niet Henk
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 23-10-2025
Je kan inderdaad denken aan een proxy of een VPN. Wat ook zou kunnen werken is een DoS aanval op je router, je internet eerst door een PC laten lopen met internet sharing, of een ingewikkelde netwerkconstructie, bijvoorbeeld een wireless access point en een repeater van lage kwaliteit ertussen zetten.

• Blisterin_Bull
  • Nu online

Blisterin_Bull

⭐⭐⭐⭐⭐

Hij heeft het over "host compensation lag." Uit de gamers in een lobby wordt een host gekozen op basis van locatie, bandbreedte/ping. Alleen vinden Infinity Ward/Treyarch het niet eerlijk dat een host het meest profiteert. Daarom heeft de host van een game een extra 50ms-100ms lag (op basis van degene met slechtste verbinding in de lobby).
In principe komt het erop neer dat zowel degene met slechtste verbinding als de host het meest te lijden hebben. Vooral voor de host is dat erg zuur omdat die degene met de beste verbinding is.

Systeem specs

• NickyB13
Joindry schreef op woensdag 23 november 2011 @ 11:43:
Wat je mij eens moet uitleggen is hoe een snelle ping ervoor zorgt dat je een seconde achterzit?

Wat bij mij zorgt voor hogere ping is niet downloaden, maar uploaden. Ik kan downloaden aan 1M/s zonder problemen, maar van zodra ik 100k upload is het ping X3
Lag compensation werkt zo:

Je komt in de lobby voor de game start. In de lobby worde de gemiddelde ping gemeten van alle spelers. Meestal zal deze rond de 60ms liggen. Dan zorgt een ingebakken berekening ervoor dat mensen met een ping van bijvoorbeeld 10ms 1 sec achterlopen op iemand van 60ms en iemand met een ping van 120ms loopt dus weer een seconde voor op die van 60ms en dus 2 sec op die van 10ms. Zoiets werkt het. Dus hoe sneller je verbinding hoe meer je achter loopt op de rest. En als je host bent is het helemaal niet meer speelbaar wat ik dus ook 9 van de 10 keer ben. :'(

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12:14

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

En dat zijn bewijzen cijfers? Ik ken het principe wel uit Counterstrike, maar dan praat je over variaties van enkele milisecondes, iets wat nagenoeg niet merkbaar is, zéker niet op de PS3 (waar je soms al meer inputlag hebt dan serverlag).

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• NickyB13
SinergyX schreef op woensdag 23 november 2011 @ 11:53:
En dat zijn bewijzen cijfers? Ik ken het principe wel uit Counterstrike, maar dan praat je over variaties van enkele milisecondes, iets wat nagenoeg niet merkbaar is, zéker niet op de PS3 (waar je soms al meer inputlag hebt dan serverlag).
Dit is een artikel dat er over gaat dus ik neem aan dat het wel bewezen is:

http://callofduty-8-moder...-with-faster-connections/

• NickyB13
Het is al opgelost. Ik verkoop mw3 en haal Battlefield 3.

Verwijderd

Ik neig ook om dat artikel te geloven, het is nu niet dat ik constant schokkerig rondloop, maar in vuurgevechten merk ik wel degelijk dat anderen mij "eerder" zien en daarom een voordeel hebben.

Hoop dat het opgelost gaat worden, kijk dat zoiets erin zit is niet eens zo heel slecht idee, maar het moet wel eerlijk blijven. (zover dat dat kan natuurlijk).

• NickyB13
Verwijderd schreef op woensdag 23 november 2011 @ 16:41:
Ik neig ook om dat artikel te geloven, het is nu niet dat ik constant schokkerig rondloop, maar in vuurgevechten merk ik wel degelijk dat anderen mij "eerder" zien en daarom een voordeel hebben.

Hoop dat het opgelost gaat worden, kijk dat zoiets erin zit is niet eens zo heel slecht idee, maar het moet wel eerlijk blijven. (zover dat dat kan natuurlijk).
lagcompensation hoort ook in een mp anders is het niet speelbaar, maar bij mw3 klopt er gewoon geen ene moer van. Het was bij blackops al zo en dat is nooit veranderd dus zal dat nu ook niet meer gebeuren.

• Blisterin_Bull
  • Nu online

Blisterin_Bull

⭐⭐⭐⭐⭐

Dat vind ik bullshit. Als jij online wilt spelen moet je maar zorgen dat je verbinding goed werkt. Als je de verbinding deelt met anderen (studentenkamer, familie), moeten anderen daar niet onder lijden, maar jij. Dan loop je maar een halve seconde achter; oorzaak en gevolg.

Systeem specs

• Flappiewappie
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 13:57

Flappiewappie

Hier nog meer

Even voor de duidelijkheid 100ms is een tiende van een seconde, 1000ms is een seconde. (als in MILI = duizendste van).

Tevens een erg rare constructie.

Hier staat wat

Pagina: 1