Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakersOnly
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16:06
Zowel mijn vriendin als ik kunnen ons abonnement verlengen. Een van ons zal verlengen met een iPhone 4S 32gb, de ander zal sim-only verlengen. Wat prijs betreft maakt het weinig uit, beide netwerken hebben hun acties in combinatie met de Groupon Voucher van The Phone House.

Van T-Mobile weet ik dat op alle iPhones 2 jaar garantie wordt gegeven en dat je via de T-Mobile shop garantie kunt claimen. Ook op de website van Telfort zie ik dat er 2 jaar garantie wordt gegeven, maar geldt dat ook voor de iPhone die via The Phone House wordt geleverd?

Daarbij zijn er een aantal kinderziektes bekend t.a.v. de nieuwe iPhone 4S:
- Batterijduur is in sommige gevallen dramatisch.Voor zover ik weet is met name 3G de boosdoener, vooral klanten van Vodafone klagen erover. Hoe zit dit met Telfort/KPN en T-Mobile
- Microsim wordt niet goed herkend. Oplossing is upgrade naar 5.0.1 ofwel simpincode uitschakelen. Ook hier weer de vraag: Speelt dit probleem bij willekeurig welke iPhone 4S of hebben sommige providers hier meer last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kx22
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 09:11
Ja Phone house geeft 2 jaar garantie op iPhone. Heb hem zelf ook daar gehaald en dat zeiden ze toen direct erbij.

Batterij is een probleem van iOS. Dus je moet dan wachten tot 5.0.2 uitkomt (misschien nog wel langer). Maar zo erg is het niet. Als je nou gewoon elke avond aan de lader hangt heb je gewoon genoeg batterij. Het is even uithouden tot de nieuwe update van iOS komt.
Dat laatste was alleen met Vodafone volgens mij. Mijn telfort doet het prima.

Als je een 2 jaarcontract wilt kan je misschien beter bij Tmobile blijve. Bij een 1 jaar contract is Telfort goedkoper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben ook bezig met de providerkeuze atm. Hoe zit het met de netwerkdekking? Ik hoor verhalen dat T-Mobile internet erg slecht is. Hoe zit dat? En kan ik het ergens vergelijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kx22
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 09:11
Ik heb afgelopen 2 jaar Tmobile gehad en heb nu Telfort. Ik woon in het midden van het land. Tmobile had ik nauwelijks 3G. Telfort is iets beter, maar soms heb ik op plekken thuis waar hij zelfs de provider niet kan vinden. Internet is wel een stuk sneller dan mijn oude iPhone abonnement. Weet nou eigenlijk niet wat beter is....

Op werk heb ik wel 3G, maar thuis alsnog niet en soms geeneens belsignalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oke, beide is dus niet zo fantastisch. Nu nog erachter komen hoe Vodafone, Hi en KPN zijn..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakersOnly
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16:06
De discussie gaat een richting uit waarin ik niet geïnteresseerd ben. :)

We blijven beide bij tmobile en telfort, discussie over kwaliteit van netwerk heeft daarom weinig zin. Ik ben meer geïntegreerd in zaken als garantie afhandeling, vermeende problemen tussen iPhone 4s en de netwerken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sacaji
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 13:35
Voor wat ik heb gelezen op " http://www.onemorething.n...-beste-iphone-abonnement/ " kan je hier lezen welke abbonement het beste voor jou is.

Zelf was ik bij Tmobile voor 2 jaar en vind ik de bedragen belachelijk.
Daarbij geeft Telfort een simlock vrij toestel, 3 maanden gratis, daarna nog 3 maanden korting, en voor 40 euro per maand betaal ik 149 voor de toestel. Volgend jaar doorverkopen de 4S en dan een 5 halen!

[ Voor 46% gewijzigd door sacaji op 23-11-2011 14:35 ]

Pagina: 1