Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Driver Asus ScreenDuo Device

Pagina: 1
Acties:
  • 220 views

• Picodoor
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 10-09-2024
Halo goeden morgen
Ik hoop dat er iemand mij kan helpen
Kent er iemand Asus ScreenDuo
ik heb dat gekocht bij een colega maar nu zit ik met een probleem
ik ben naar een driver aan het zoeken van Asus voor ScreenDuo
want ik krijg maar altijd te lezen stuurspanning ontbreekt .
Gr

• MicGlou
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 26-11 18:37
Stuurspanning? Waarom wil je dan een driver hebben? Het lijkt er meer op dat het apparaat een beetje stroom wil, is de usb-poort die je gebruikt wel goed?

De drivers zijn overigens gewoon te vinden op de support site van Asus... heb je zelf wel een beetje moeite gedaan om er naar te zoeken? Het forum is geen dumpbak waar je problemen kan neerkwakken en een ander het voor je oplost...

http://support.asus.com/D...e=en&m=ScreenDuo&p=15&s=9

• Picodoor
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 10-09-2024
Ten eerste MicGlou ik vind wel dat men een beetje eerbied moet hebben tegen oudere personen , men plakt niet zo maar ( Het forum is geen dumpbak waar je problemen kan neerkwakken en een ander het voor je oplost ) ,
ten tweede moest ik er iets van kennen dat moet ik het ook niet vragen
ten derde ik heb dat al allemaal gedaan en ook dat open gedaan http://support.asus.com/D...creenDuo&p=15&s=9
ten vierde als het aan de spanning moest liggen dan zal het scherm ook niet oplichten
ten vijfde ik gebruik de USB kabel bij verschillende toestellen , en dat werkt goed
En ten laatste ik ben pas op dit Forum gestart , maar als men zo behandelt word dan kan ik er beter
mede stoppen
nog een goeden avond
Gr

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21:44

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Picodoor, welkom op GoT :)

Zoals je bij aanmelden gelezen hebt (/zou kunnen hebben) verwachten we op GoT dat je de moeite neemt om zelf te doen wat je kunt voordat je op GoT een topic opent. Heb je dat al gedaan, dan mag je absoluut een topic openen, maar neem dan inderdaad ook de moeite om duidelijk aan te geven exact waar je gezocht hebt, wat je gevonden hebt, wat je toen probeerde, wat er gebeurde en waar je tenslotte op vastliep.

Als je dat niet doet kan het lijken alsof je zelf weinig inzet getoond hebt en dan kan het zijn dat mensen minder snel geneigd zijn om je te helpen. In dit geval geeft MicGlou goed advies. Hij kan niet ruiken dat jij "dat allemaal gedaan" hebt als je de moeite niet neemt dat te melden. Het is nogal ongepast om daar aggressief op te reageren dat hij geen eerbied zou hebben. Sowieso, je hebt ook niet de moeite genomen je leeftijd in te vullen waarmee een ander had kunnen inzien hoe oud je wel niet bent...

Dit topic sluit ik omdat je in je topicstart niet de gewenste inzet toont, maar vooral ook omdat je blijk geeft van een foute, onconstructieve houding in je tweede post. Als je het allemaal beter weet, maar te min vindt om relevante info met ons te delen kunnen wij je niet helpen.

Mocht je in de toekomst toch hulp willen, neem dan allereerst Het algemeen beleid #quickstart goed door, maak dan een goede topicstart aan conform die richtlijnen en toon je dankbaar als iemand bereid is je te helpen. Als hij dingen noemt die jij al gedaan hebt maar niet zelf genoemd hebt ligt dat puur aan jezelf. Of je 17 of 70 bent zou je dat mogen inzien.

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.