Toon posts:

Canton 120 MX vs Canton CD 105

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Goedenavond heren,

Kan iemand mij vertellen wat het verschil tussen deze 2 sets is en mij aanraden welke beter bij mijn wensen passen? Ik zal het systeem 50% voor films gebruiken en 50% voor games. Er word dus geen muziek geluisterd.

Hierbij de vergelijking

http://www.kieskeurig.nl/...91EA0DA6B65333523A3&ps=10

Wat ik niet begrijp is dat op de redcoon site word aangegeven dat de CD 105 een "passief" systeem is terwijl de 120 MX een "actief" systeem is. Betreft dit de subwoofer?

Ben niet zo een audiofiel dus advies is heel erg welkom! Bedankt

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 14:27

FeaR

In GoT we trust

Verwijderd schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 21:16:
Wat ik niet begrijp is dat op de redcoon site word aangegeven dat de CD 105 een "passief" systeem is terwijl de 120 MX een "actief" systeem is. Betreft dit de subwoofer?
Dat is gewoon een fout op de Redcoon site, want bij de CD 105 staat bovenaan dat het een actief systeem is. Beide systemen hebben een actieve subwoofer en zijn daarmee gelijk. Het verschil zit hem sowieso in de looks van de set en wellicht ook in de sound. Er is echter maar één manier om achter dat laatste te komen.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor je input FeaR.

Ik leun zelf naar de CD 105 maar de 120 MX heeft erg veel reviews op verschillende sites (allemaal positief) terwijl de CD 105 helemaal geen reviews heeft waardoor ik toch twijfel.

CD 105 is overigens wel een stuk duurder bij de meeste winkels waardoor ik denk dat dat model toch boven de 120 MX ligt of ben ik gek?

En mijn laatste vraag is: Klopt het dat beide speakersets vlekkeloos moeten aansluiten op een Yamaha RX-V467?

http://www.kieskeurig.nl/...467/specificaties/901841/

Bedankt!

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 23-11-2011 09:20 ]

• Pixel Punk
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 22-08-2024
Dit is eigenlijk echt een Google vraag, maar ja, ze zijn er op aan te sluiten.