Beste Tweakers,
Ik jctjepkema zie al die prachtige casemods langskomen op dit forum maar ik wil het zelf ook kunnen dus hier ben ik met mijn casemod genaamd: PowerHack i5. zoals je misschien wel uit de naam haalt, hij is gebaseerd op de powermac, maar niet zoals iedereen de powermac g5/mac pro kast nee hij is gebaseerd op de powermac g3/g4. Net op de avond heb ik een powermac g3 overgenomen van mede tweaker Gish! dankje Gish mooie deal
hij is nog in prachtige staat! paar kleine dingetjes van die streepjes van schoenen denk ik op de zijkant, is jammer maar daar spuiten we wel over heen
.
hier zijn wat pics.:
de kast zelf:

de binnenkant:

de ati radeon kaart(oud kr*ng):o:

de ram werkgeheugen (pc133 ook oud
):

nou ik ga hem nu maar uitelkaar halen
o nog bedankt Gish
en sorry voor de foto kwaliteit, is mijn ipod's camera, de enige die nog een beetje foto's kan schieten bij mij thuis
misschien mag ik de camera van mijn moeder lenen maar dat word dan de volgende keer. tot ziens
.
Ik jctjepkema zie al die prachtige casemods langskomen op dit forum maar ik wil het zelf ook kunnen dus hier ben ik met mijn casemod genaamd: PowerHack i5. zoals je misschien wel uit de naam haalt, hij is gebaseerd op de powermac, maar niet zoals iedereen de powermac g5/mac pro kast nee hij is gebaseerd op de powermac g3/g4. Net op de avond heb ik een powermac g3 overgenomen van mede tweaker Gish! dankje Gish mooie deal
hier zijn wat pics.:
de kast zelf:

de binnenkant:

de ati radeon kaart(oud kr*ng):o:

de ram werkgeheugen (pc133 ook oud

nou ik ga hem nu maar uitelkaar halen