Laptop: Scherm overbelicht na opstart

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nactive
  • Registratie: Juni 2011
  • Niet online
Beste,

Ik heb een Dell N5010 laptop (al denk ik dat model er niet zoveel toe doet).
Bij het opstarten van mijn laptop heb ik veel dat zo een deel van mijn scherm (dit is altijd een verticale band van zon 5cm aan de linker of rechterkant van mijn scherm) extreem overbelicht is.
Ik merk ook dat het na een uur of anderhalf uur aanstaan van de laptop normaal wel weg is.

Nu vraag ik mij voornamelijk wat het is (deel van scherm deels kapot veronderstel ik ...) en of ik er iets tegen kan doen (want het irriteert mij toch wel redelijk hard).
Probleem is omdat ik mijn laptop voor het school effectief nodig heb kan ik hem niet missen voor een paar weken dus binnen brengen voor garantie doe ik liever niet (ik heb de laptop trouwens al net meer dan een jaar en het probleem is nog maar een kleine maand)).

Groeten,

Nactive

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Toch garantie. Dell kan moeilijk doen, dus alles omtrent garantie lees je op consuwijzer.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Of beter gezegd: een inspirion 15r core-i.

Lees bij voorkeur de Over: (Veilig) online winkelen / faillissementen / garantie eens door in plaats van consuwijzer. Daar staat het in wat hapklaardere brokken uitgelegd.

In het kort, neem contact op met dell. Mocht er niet uitkomen wat je wilt kan je het opgeven, zelf een scherm bestellen, of je inlezen in je rechten. Daarvoor komt het topic hierboven van pas.

Garantiekwesties horen trouwens in Shopping Forum. Ik verplaats hem even.